وضعیت بد اقتصادی کشور و آزادی بیش از حد شبکه های اجتماعی باعث شد تا دشمن بر علیه امنیت عمومی کشور اقدام کند.

لزوم توجه دولت ومجلس بر مسائل اقتصادی کشور/شبکه های اجتماعی باید مدیریت شوند

به گزارش گلستان24؛آشوب های اخیر درکشور که با مدیریت گروه های معاند صورت گرفت، نتیجه دست روی دست گذاشتن دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و همچنین چشم پوشی از فعالیت دشمنان کشور در فضای مجازی با عنوان توجه به حقوق شهروندی بود.

اولویت حقوق شهروندی، امنیت و اقتصاد شهروندان است نه مسائلی مانند شبکه های اجتماعی،لذا وجود این گونه شبکه های مورد خواست مردم است و لی نه به هرقیمتی، دولت باید در این زمینه مدیریت هایی ایجاد کند.

وضعیت بد اقتصدی مردم باعث شد تا ضد انقلاب و سلطنت طلبان با حمایت های مالی کشور های متحجر منطقه در بین مردم نفوذ کنند و به اسم مردم دست به اغتشاش بزنند و شهر ها را به آشوب بکشانند.

در سال 88 این جماعت بر دروغی به عنوان تقلب در انتخابات موج سواری کردند و حال نیز  اعتراض مردم را به گرانی ها علم کرده اند و از ان سو استفاده میکنند، مردم نسبت به گرانی های اخیر اعتراض هایی مسالمت آمیز داشتند ولی نفوذی ها این اعتراض های به حق را با شعار های ساختار شکنانه به تجمعات و راهپیمایی های خشونت آمیز کشاندند.

این حرکات نشان دهنده نقشه های عظیم دشمن بر روی مسائل اقتصادی کشور است زیرا که آنها دریافته اند که فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است و می خواهند با این هدف کشور را از درون متلاشی کنند.

از این رو دولت و مجلس باید به شدت بر روی مسائل اقتصادی کار کنند ودشمن را از رسیدن به اهدافشان معیوس کنند.

نقش برخی از شبکه های اجتماعی در این نابسامانی های اخیر کشور به وضوع دیده شد و معاندان  با استفاده از آزادی این شبکه ها به طور مستقیم  بر شورش علیه کشور تبلیغ می کردند و حتی آموزش ساخت سلاح های ابتکاری می دادند.

از این رو باید مسئولین بیش از پیش بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز شوند واجازه ندهند تا دشمن مستقیما بر علیه امنیت کشور ومردم اقدام کند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار