مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی های امروز افزایش ابر در استان های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات شرق البرز را نشان می دهد.

افزایش ابر در گلستان

به گزارش گلستان24؛مسعود حقیقت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود:این افزایش ابر با رگبار پراکنده باران پراکنده همراه خواهد بود که پیش بینی می شود شدت بارش در برخی از نقاط استان گیلان رخ دهد.
وی با بیان اینکه دریای خزر همچنان مواج است، اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر فردا در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش های پراکنده دور از انتظار نیست و همچنان در دو تا سه رو آینده در جنوب غرب کشور وزش باد گرد و خاک به همراه خواهد داشت.
حقیقت ادامه داد: از فردا تا اواخر هفته جاری شاهد وزش بادهای 120 روزه در منطقه شرق و جنوب شرق کشور خواهیم بود که در منطقه زابل با توفان گرد و خاک همراه است.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور 
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: بشینه دمای دیروز تهران به 41 رسید و امروز نیز در همین حدود باقی خواهد ماند؛ کمینه دمای امروز صبح پایتخت 28 تا 29 درجه بود و تا آخر هفته شاهد ماندگاری هوای گرم در تهران خواهیم بود.
وی گفت: امروز صبح سراب با 12 درجه خنک ترین و دیروز بستان در استان خوزستان با 50 درجه گرمترین نقاط کشور بودند.

*** توصیه های هواشناسی 
حقیقت اظهار داشت: با توجه به احتمال بروز گرد و خاک در جنوب غرب کشور کارگاه های پرورش قارچ تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل سالن های پرورش قارچ بیندیشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار