سردار معروفی:

فرمانده سپاه نینوا:روز پنجشنبه با حضور 20 هزار بسیجی منتخب گردان های بسیج،در سالن آزادی شهر گرگان، مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله آغاز می شود.

تجمع 20 هزار نفری بسیجیان استان گلستان نشان از اقتدار است/الان زمان دعوا نیست زمان انسجام است/در حوزه ی امنیتی با احدی شوخی نداریم

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم   رزمایش اقتدار عاشوراییان محمد رسول الله (ص)  پنج شنبه همین هفته در گرگان با حضور بیست هزار نفر ساعت 8:30 صبح در استادیوم مرکز استان برگزار میشود.

او ادامه داد:در این مرحله از رزمایش برخلاف مرحله اول در 32 استان کشور با مرکزیت تجمع 100هزار نفری تهران همزمان در سراسر کشور برگزار میشود.

سردار معروفی، بیان کرد:اینکه دشمن در برنامه امسال مجمع عمومی سازمان ملل نتوانسته به هدفش برسد به دنبال دو قطبی کردن کشور ما هستند و مشکل آن ها با احزاب ما نیست و با اصل انقلاب ما مشکل دارند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: ازاین بیست هزار نفر چهل درصد آن ها خواهران ما هستند و این مرحله از رزمایش با رمز یا حسین ابن علی (ع) آغاز میشود و بسیجانی که در این دوره شرکت میکنند،منتخبین گردان های امام علی (ع) ، امام حسین (ع) ، بیت المقدس ، کوثر ،و گروه های جهادی از سراسر استان هستند.

وی ادامه داد:برای اعزام این عزیزان از سراسر استان تمهیدات لازم در حوزه مراسم،امنیت،ایاب و ذهاب و... هماهنگ شده و هیچ کمبودی نداریم.

سردار معروفی بابیان اینکه الان بحث انسجام در میان است،همه پای کار آمده اند،اظهار کرد: این انسجام دو پیام دارد،یک پیامش به جبهه خودی است و یک پیامش به جبهه دشمن است،پیامش به جبهه خودی هوشیاری و بصیرت است  و امادگی دفاع از انقلاب و مردم است.

سردار معروفی همچنین در رابطه با پیام این رزمایش به جبهه استکبار و کفر،گفت:این ها باید بدانند ملت ایران هوشمند است،و دشمن باید بدانند اگر زمانی اعتقادات ما و منافع مارا مورد خطر قرار دهد مردم از هر حزب و گروه و جناح و.. خارج شده و در یک جناح قرار میگیرد و ما این را در 40 سال انقلاب نشان دادیم

وی افزود:هوشیاری و بصیرت یعنی زمان شناختن،انسان اگر زمان را بشناسد و بتواند به موقع در زمان بهترین تصمیم بگیره یعنی هوشیار است.

او ادامه داد:الان زمان دعوا نیست زمان انسجام است،در سپاه گرایش ما انقلاب اسلامی است و درچارچوب انقلاب حرکت میکنیم شاید افرادی باشند به مسائل معشیتی اعتراضاتی داشته باشند اما در جبهه انقلاب هستند.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دشمنان ما میدانند و مطمئن هستند،احمقانه و ابلهانه کار نمیکنند،اظهار کرد:اگر یک روزی حماقت بکنند خواهند دید چه خسارتی در تاریخ خواهند پرداخت،نمونه آن یک حمله بزدلانه و ابلهانه در اهواز بود که بعد از چند روز  سربازان آقا در پیرو فرمایشات آقا یک گوشمالی به آنها ها دادند،ما در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم و اگر کسی از خط قرمز ما عبور کند با برخورد قاطع از سوی ما روبرو خواهد شد.

وی اذعان کرد:رزمایش روز پنجشنبه ما در راستای اقتدار و عزت است،تجمع عزت به وجود می آورد ما هر چه منسجم تر باشیم قدرت ما بیشتر میشود.

وی در پایان خاطرنشان،کرد:سخنران مراسم ما طبق برنامه ریزی های انجام شده تا این لحظه سردار حاج علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری سپاه می باشد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار