استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: دستاوردهای انقلاب را باید به گونه ای باورپذیر به نسل جوان انتقال دهیم تا آنان همراهی بهتر و بیشتری داشته باشند.

دستاوردهای انقلاب را به گونه ای باورپذیر به نسل جوان انتقال دهیم

به گزارش گلستان24؛ سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و باید دستاوردهای تکان دهنده آن را به دنیا ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به شرایط حساس کشور، افزود: امسال علاوه بر کارهایی که در سال های گذشته انجام می شد باید قدم های بلندتری هم برداریم.

 

استاندار گلستان با تأکید بر توجه به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: باید جوانان ما بدانند که نظام جمهوری اسلامی چه دستاوردهایی داشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن نقشه های زیادی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دارد، گفت: دستاوردهای انقلاب را باید به گونه ای باورپذیر به نسل جوان انتقال دهیم تا آنان همراهی بهتر و بیشتری داشته باشند.

 

هاشمی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، فضای کاری امسال را باید نسبت به سنوات قبل متفاوت ببینیم و همه دستگاه های اجرایی باید با تمام توان پای کار بیایند. هرچند باید کارها را به صورت مردمی دنبال کرد اما ما مسئولان باید ابتدا خودمان را تغییر دهیم.

 

وی پاسخگویی به خواسته های بحق مردم را از اولویت های کاری برشمرد و افزود: پیروزی های چهل سال گذشته را باید بطور صحیح برای مردم بازگو کنیم و برای این کار افراد خوشنام و صاحب نظر را به استان دعوت نماییم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار