تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان گلستان با مرکز حوزه علمیه مدیریت برادران استان گلستان منعقد شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان گلستان با حوزه علمیه

به گزارش گلستان 24 ؛سرپرست کمیته امداد استان گلستان با مسئولان حوزه علمیه استان گلستان برای تعامل دوسویه با این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان گلستان،اسکندر اسکندری،سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه علمیه در زمینه های آموزشی،فرهنگی،تبلیغی و اجرایی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

وی با اشاره به اهداف تفاهم نامه همکاری این نهاد با حوزه علمیه افزود: ارائه خدمات  فرهنگی و اجتماعی کمیته امداد در راستای تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی نیازمندان و محرومان تحت حمایت صورت می گیرد.

اسکندری عنوان کرد: ارائه خدمات فرهنگی،اجتماعی،پژوهشی،آموزشی و تبلیغی به خانواده های نیازمند شامل ارتقاء باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی آنها و کمک به ارتقاء فرهنگ احسان،انفاق، فرائض الهی از جمله  اقامه نماز،زکات،امربه معروف و نهی از منکر را موضاعات این تفاهم نامه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد جمعیت استان ، مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند گفت: امروزه با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و افزایش مراجعان زنان سرپرست خانوار به کمیته امداد ضرورت تعمیق باورهای دینی و آموزش های خانواده برای مددجویان بیش از پیش احساس می شود.

گفتنی است، در حال حاضر ۱۰۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان است.

انتهای پیام /م

 

ارسال نظر

آخرین اخبار