معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان از آمادگی یک هزار پایگاه برای دریافت نذورات گلستانی‌ها در عید قربان خبر داد.

به گزارش گلستان 24 ؛ علی حسنی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستانامسال هم مانند سال‌های گذشته، آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار در دفاتر کمیته امداد، ۴۰ مرکز نیکوکاری و ۹۵۰ پایگاه روستایی و شهری، مساجد و عیدگاه‌های عید قربان به‌عنوان پایگاه‌های کمیته امداد است.


حسنی افزود: با توجه به استقبال اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی سال گذشته مردم سراسر استان به نیازمندان، امسال نیز خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه #۰۱۷*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای نذورات قربانی واریز کنند، همچنین نیکوکاران می‌توانند گوسفند قربانی خود را به دفاتر کمیته امداد سراسر استان تحویل دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان گفت: پیش بینی می‌شود مشارکت‌های مردمی امسال به ۶ میلیارد تومان در عید قربان برسد و این کمک‌های مشارکتی درسال گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی در بخش نذورات و قربانی توسط نیکوکاران به این نهاد پرداخت شد.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد www.emdad.ir کمک‌های و نذورات قربانی خود را برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه واریز کنند.

حسنی در پایان افزود:این نهاد با هماهنگی با حوزه حمایت و اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از فاسدشدن نذورات جمع‌آوری‌شده با آماده نمودن لیست توزیع، پیش‌بینی امکانات لازم جهت تسریع در فرایند توزیع، استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مؤسسات خیریه در نظر دارد نذورات قربانی را در اسرع وقت به دست محرومان جامعه برساند.

انتهای پیام /باشگاه خبرنگاران
 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار