بیست و هشتمین یادواره 13 شهید والامقام روستای زیارت گرگان برگزار شد.

یاد شهدا کشور را از گزند دشمنان در امان می دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: یادواره شهدا بسیار زیبا و هشداردهنده است و در این مراسم باید جوانان و نوجوانان حضور پرشور داشته باشند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به تهاجم فرهنگی و جنگ‎های سایبری دشمن اشاره کرد و گفت: ما در مقابله با این تهاجم و جنگ‎ها می‎توانیم با چنین جلساتی جوانانمان را به افکار انقلابی تجهیز کنیم و برای مقابله با جنگ نرم به میدان بفرستیم.

وی یادآور شد: امروز جوانان ما باید به حماسه‎ای که امام خمینی (ره) ایجاد کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دشمنی‎هایی که در برابر انقلاب اسلامی ایجاد شده آگاه شوند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان ما با این آموزه‎ها آشنا نیستند، گفت: ما باید یادواره و مراسم‎های گرامیداشت شهدا را غنیمت بشماریم و بتوانیم از ظرفیت شهدا برای نسل جوان استفاده کنیم.

فرمانده لشکر کربلای ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: هفته‎ای نیست که مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ ایثار و شهادت سخن نگویند و یا دیداری با رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا نداشته باشند و این حرکت ایشان نشان از عظمت کار شهداست.

 
انتهای پیام / ن

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار