استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای احداث پروژه مجموعه ورزشی گرگان ۶۰ میلیارد تومان تصویب شده، گفت: ۴۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی برای مجموعه ورزشی گنبد مصوب شده که در سفر رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.

 ۶۰ میلیارد تومان به تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان اختصاص می‌یابد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نخستین نشست صمیمی با خیرین ورزش استان، اظهارداشت: سالانه نزدیک به 50 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه می‌شود در حالی‌که می‌توان با صرف هزینه در حوزه ورزش این میزان کاهش یابد.

وی افزود: هر چقدر دوران پرانرژی جوانان ما در محیط‌های ورزشی سپری شود، به همان اندازه از آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای احداث پروژه مجموعه ورزشی گرگان 60 میلیارد تومان تصویب شده است، افزود: 40 میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی برای مجموعه ورزشی گنبد مصوب شده که در سفر اخیر رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش یک ضرورت است، خاطر نشان کرد: ورزش یک اصل است و همه باید برای گسترش آن در جامعه تلاش کنند.

وی شرط لازم برای جذب خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ورزش را ایجاد بستر لازم اعلام کرد و گفت: همه باید در این زمینه فعالانه و با حساسیت بالا اقدام کنند.

استاندار گلستان با اشاره به این که کمک کردن در ساخت و ساز اماکن ورزشی کمتر از ساخت و ساز مدارس و مساجد نیست، افزود: همان‌طور که در مدارس و مساجد به دنبال تعلیم و تربیت هستیم، در اماکن ورزشی نیز به دنبال این امر هستیم و این باعث کاهش هزینه درمان نیز خواهد شد.

وی گفت: نخستین مجمع خیران ورزشی‌ در گلستان برگزار می‌شود و امیدوارم سرآغاز حرکتی باشد تا از وجود خیرین که ظرفیت عظیمی هستند، بهره‌مند شویم و نام این خیرین نیز در تاریخ ورزش استان ثبت شود.

همچنین در این نشست ، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به اهمیت حمایت خیرین از ورزش تصریح کرد: می‌توان از آنها بعنوان نمونه های موفق حمایت کننده دستگاه ورزش در عرصه توسعه فرهنگ و کسب افتخار نام برد .

طیبی افزود: خیرین ورزش یار به فعالیت های خیرخواهانه ای می پردازند که در جهت توسعه منابع ورزشی در کشورمان حرکت می کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار