مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان تجلیل شدند.

مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان تجلیل شدند

به گزارش گلستان24، آئین تجلیل از مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی در گرگان شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و جمع دیگری از مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان و گرگان برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۱۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز که در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

۳۲ باشگاه بدون مجوز در گرگان پلمپ می‌شوند

سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: ورزش حوزه‌ای است که می‌تواند بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

اسماعیل حاجی آبادی افزود: ۱۶۰ باشگاه ورزشی خصوصی در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰۰ باشگاه دارای مجوز هستند و ۳۲ باشگاه نیز بدون مجوز فعالیت می‌کنند که مکاتبات لازم برای پلمپ این باشگاه‌های انجام شده است.

وی ادامه داد: البته تعدادی از باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان نیز پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز را انجام داده‌اند و مدارک آنها در حال بررسی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزشی خصوصی این شهرستان گفت: این اتفاق برای نخستین بار در مرکز استان رخ داده و این وطیفه اداره ورزش و جوانان گرگان است که برای ایجاد انگیزه و تشویق باشگاه‌های خصوصی از مسئولان آنها تقدیر کنیم.

حاجی آبادی تصریح کرد: این عزیزان با سرمایه شخصی به توسعه ورزش گرگان کمک می‌کنند و امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم با کمک بخش خصوصی در راستای ساماندهی و پیشرفت ورزش گرگان قدم برداریم.

وی یادآور شد: تعداد ورزشکاران بیمه شده گرگان طی یک سال گدشته افزایش داشته که به طور قطع باشگاه‌های خصوصی نقش مهمی در این بخش داشته اند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته آمار مدال‌ها و میزبانی‌های ورزش گرگان نیز افزایش داشته که این موفقیت‌ها با همکاری باشگاه‌های خصوصی مرکز استان به دست آمده است.

 

 

مسئولان ورزش گرگان برای باشگاه‌های خصوصی ارزش قائل هستند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز ضمن تشکر از مسئولان اداره ورزش و جوانان گرگان، اظهار کرد: برای نخستین بار است که گردهمایی مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی در گرگان برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد که مسئولان ورزش مرکز استان برای بخش خصوصی ارزش قائل هستند.

ناصر گرزین افزود: هفته تربیت بدنی فرصتی است تا ورزش را بیشتر به خانواده‌ها بشناسانیم و آنها با کاربرد این حوزه موثر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: جامعه را باید به سمت ورزش‌های همگانی سوق دهیم، زیرا با این کار از بسیاری بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گرگان یادآور شد: آقای حاجی آبادی فعالیت‌های بسیار خوبی در ورزش گرگان انجام داده و طی این یک سال اتفاقات ارزشمندی در این حوزه رخ داده است.

گرزین خاطرنشان کرد: جامعه ورزش باید دست به دست هم بدهند تا بیشترین بهره را از ظرفیت‌های ورزش گرگان ببریم.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه مراسم تجلیل از مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان، از سودابه یوسفی عضو گرگانی تیم رزم پرتوآ ایران که در مسابقات جهانی تافیسا ۲۰۱۶ جاکارتا اندونزی موفق به کسب مقام قهرمانی شد، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از خانواده‌های شهیدان سیداحمد حسینی و عباس سلامتی نیز در این مراسم تقدیر شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار