اعضای شورای شهر گرگان ضمن گلایه از نحوه پرداخت مساعدت های مالی به هیات های ورزشی خواستار نهادینه شدن ضابطه به جای روند سلیقه ای پرداخت ها شدند.

 کمک مالی شورای شهر گرگان به ورزش ضابطه مند می شود

به گزارش گلستان 24 ؛لایحه وارده از سوی شهرداری گرگان با موضوع پرداخت کمک نقدی 250 میلیون ریالی به هیات ورزشی جانبازان و معلولین، تنها لایحه یک صد و دوازدهمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر گرگان در شامگاه دیروز (شنبه) بود .

بر این اساس مبلغ یاد شده برای کمک هزینه شرکت تیم والیبال نشسته گرگان و امورات جاری هیات جانبازان و معلولین گرگان پرداخت خواهد شد.

در این خصوص تعدادی از اعضای شورای شهر با مساعدت به این هیات موافق بودند اما با کمک بدون مالی ضابطه و تبعیض بین هیات های ورزشی مخالفت کردند.

بگفته مخالفان هر چند حمایت از هیات های ورزشی که جامعه تحت پوشش آنها را اقشار آسیب پذیر، کم توان و یا جانباز تشکیل می دهند ضروری است اما ویژه نگری به این رشته ها نباید سلیقه ای باشد.

در مقابل موافقان این طرح بر این عقیده بودند که در پرداخت کمک مالی به جانبازان که دین خود را به انقلاب ادا کرده اند، نباید سخنی از ضابطه و معیار در میان باشد.

شهردار گرگان نیز در خصوص مساعدت مالی به این هیات ورزشی گفت: ویژه نگری در پرداخت کمک مالی به هیات جانبازان نشانه اعتقاد مدیران شهری به ایثارگران است.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: خلاف یا ناعدالتی مورد ادعای برخی اعضای شورای شهر در کمک همراه با تبعیض به برخی رشته های ورزشی قابل پیگیری است.

این لایحه با رای موافق همه اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: علت اصلی تاخیر در اتمام پروژه شبکه فاضلاب گرگان گنگ بودن پهنه بندی شبکه های انتقال سایر زیر ساخت ها مانند برق و گاز و مخابرات و کمبود اعتبارات است.

محمد هادی رحمتی اظهار داشت: برای حفظ سلامت جامعه و پاسداشت از محیط زیست گرگان باید مشکلات اجرای این طرح را بپذیریم.

وی ادامه داد: تا یک ماه آینده با نصب فشارشکن های هوشمند در مدار، توزیع آب شرب گرگان هوشمند می شود.

شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.

انتهای پیام /م

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار