مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: ۵ طرح فرودگاهی در استان گلستان با بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 ۵ طرح فرودگاهی در استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛رامین آذری ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های حوزه راه و شهرسازی با حضور وزیر راه اظهارداشت: کلنگ‌زنی پروژه 13 میلیارد تومانی توسعه اپرون فرودگاه گرگان به میزان 15 هزار متر مربع و محوطه‌سازی فرودگاه و بازدید از پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی و عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

وی افزود: بهره‌برداری از سیستم‌های کمک ناوبری ILS و  DVOR، طرح‌های اپروچ، طولانی کردن باند و استریپ‌سازی در فرودگاه بین‌المللی گرگان هم افتتاح شد.

آذری افزود: برای اجرای این طرح‌ها 17 میلیارد و 400 میلیون تومان د رفرودگاه بین‌المللی گرگان هزینه شده است.

پروژه در فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان اظهارکرد: عملیات اجرایی توسعه اپرون و محوطه سازی فرودگاه بین المللی گرگان نیز آغاز شد که برای این طرح‌ها 13 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

آذری گفت: پروژه ILS  با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، پروژه DVOR با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال، پروژه PALS یا همان سیستم روشنایی تقرب دقیق با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و پروژه تطویل باند و استریپ‌سازی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیده و کلنگ‌زنی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان برای افتتاح چندین طرح این حوزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار