وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور وجود دارد که یک‌هزار و ۷۶۰ نقطه در اولویت نخست اصلاح قرار دارد.

 وزیر راه گرگان: ۳ هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور شناسایی شد

به گزارش گلستان 24 ؛محمد اسلامی دیشب در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهارداشت: هوشمندسازی راه‌ها برای افزایش ایمنی و کاهش خطر برای رانندگان در دستور کار قرار گرفته  و 3 هزار و 300 نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد که یک‌هزار و 760 نقطه اولویت یک است.

وزیر راه وشهر سازی تأکید کرد: برای کاهش خسارت هوشمندسازی راه ها در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته تا با ایمن‌سازی ریسک خطر را برای رانندگان کاهش دهیم و برای آن برنامه ریزی شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی در این زمینه وارد شود ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

وزیر راه وشهر سازی همچنین اشاره‌ای هم  به کمربندی گرگان کرد وتاکید کرد: این کمربندی جزو اولویت‌ها است اما معارضاتی دارد و باید مشکلات برطرف شود تا شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

اسلامی درباره بافت فرسوده گرگان هم گفت: نباید به امید رسیدن بودجه دست روی دست گذاشت می‌توان با تجمیع و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این طرح را دنبال کنیم.

وزیر راه وشهر سازی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 900 واحدمسکونی برای استان گلستان در نظر گرفته شده اما پاسخگوی استان نیست و در آینده باید توجه بیشتری به این بخش شود.

اسلامی همچنین گفت :از محل ماده 10 برای رادار هواشناسی گلستان بودجه‌ای در نظر گرفته خواهد شد. موتور توسعه تنها با کمک دولت روشن نمی‌شود و باید بخش خصوصی هم به تولید و اشتغال پایدار کمک کند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار