مدیر کل راه و شهرسازی گلستان:

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ادامه روند پروژه ارتباطی گنبد به اینچه برون (جاده نفت) خبر داد و گفت: با احداث این جاده فاصله ارتباطی مرکز این دو شهر به طول ۲۳ کیلومتر کاهش می یابد.

عملیات اجرایی ساخت محور گنبد – اینچه برون ادامه دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت محور گنبد – اینچه برون ادامه دارد.

وی افزود: محور فوق از شهرستان گنبد شروع و به پایانه مرزی اینچه برون متصل می شود و در ادامه تا آق قلا ادامه پیدا می کند با توجه به اهمیت مبادلات تجاری این پایانه مرزی اینچه برون در توسعه بازرگانی و اقتصادی استان تکمیل این محور سهم بسزایی دراین رابطه ایفا می کند.

محبوبی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۵ کیلومتر از محور مذکور آن بازگشایی مسیر و زیرسازی اولیه انجام شده است و در حال حاضر ۶ کیلومتر ابتدایی آن در حال تکمیل زیرسازی با مصالح زیر اساس است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان عنوان کرد: کل اعتبار مورد نیاز پروژه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال است که در سال ۹۷ با رایزنی های انجام شده بودجه قابل توجهی، جهت ادامه عملیات اجرایی این محور در قالب بازگشایی مسیر، تملک زمین های مورد نیاز و ادامه زیرسازی اختصاص یافت.

وی طول محور مذکور در حوزه شهرستان گنبدکاووس حدود ۵۶ کیلومتر بیان کرد و گفت: با احداث این جاده فاصله ارتباطی مرکز شهرستان گنبد تا مرز اینچه برون را به طول ۲۳ کیلومتر کاهش می یابد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار