مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تختخوابی شهید نبوی (۵آذر) گرگان به عنوان بزرگترین پروژه‌ طرح تحول سلامت در گلستان صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

 مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تختخوابی شهید نبوی گرگان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌حسن روحانی در این مراسم که صبح امروز و در دومین روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان انجام شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی با توضیحات مسئولان در جریان روند ساخت و همچنین امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

همچنین رئیس جمهور در این بازدید که سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت، در فضایی صمیمی، ضمن گفت و گو و قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل و کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت  کرد.

عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی (5آذر) گرگان به عنوان بزرگترین پروژه‌ طرح تحول سلامت در گلستان امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان در 7 طبقه با زیربنای بیش از  11 هزار مترمربع احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: این مرکز دارای مرکز تصویر برداری و تاسیسات، فوریت‌های پزشکی 16 تخت، اتاق عمل اورژانس، بخش احیاء، داروخانه، آزمایشگاه، 48 تخت بستری اورژانس، 42 تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان،36 تخت بستری جراحی،14 تخت اتاق عمل، 11 تخت بستریicu، مراقبتهای ویژه مغزو اعصاب، فضای آموزشی و آمفی تئاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: ساخت این پروژه از اردیبهشت سال گذشته آغاز و در مدت 11 ماه تکمیل و تجهیز شده است.

فاضل گفت: برای این پروژه که بزرگترین پروژه طرح تحول سلامت استان گلستان است، 90 میلیارد ریال هزینه شده و با راه‌اندازی این پروژه 152 تخت بستری به تخت‌های بستری استان گلستان افزوده شده است.

مرکز تروما و اورژانس 152 تخت خوابی شهید نبوی گرگان با زیر بنای بیش از 11 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 910 میلیارد تومان، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اردیبهشت سال 96 تا دی ماه سال 97 تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

این مرکز در 7 طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریتهای پزشکی 16 تخت خوابی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیاء، 48 تخت بستری اورژانس، 42 تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، 36 تخت بستری جراحی، 14 تخت اتاق عمل، 11 تخت بستری ICU مراقبتهای ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش های دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان و گرگان می باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار