در نشست کتاب فصل گلستان از ۹۲ عنوان کتاب چاپ شده در فصل پاییز گلستان رونمایی شد.

۹۲ عنوان کتاب چاپ شده در فصل پاییز رونمایی شد/گلایه از کمبود کاغذ

به گزارش گلستان 24 ؛ چهارمین نشست کتاب فصل گلستان شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از ناشران و نویسندگان استانی در گرگان برگزار شد.

در این نشست انتشارات مختومقلی به عنوان انتشارات برگزیده فصل پاییز و کتاب «کار و سیمای کارآفرین در فرهنگ اسلامی» نوشته غلامرضا منتظری و عباس بابایی به عنوان کتاب برتر این فصل معرفی شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این جلسه از چاپ ۹۲ عنوان کتاب با شمارگان ۶۱ هزار و۳۶۰ جلد در فصل پاییز خبر داد.

احمد گلچین افزود: انتشارات استانی با مشکلات فراوانی از جمله کمبود کاغذ مواجه بودند و تلاش زیادی شد تا نسبت به سال گذشته کاهش چاپ نداشته باشیم اما کمی کاهش چاپ داشتیم.

وی گفت: برای تامین کاغذ رایزنی هایی انجام شده است تا اتفاقات خوبی رخ دهد و ما شرمنده حوزه نشر نشویم.

مدیرمسئول انتشارات مختومقلی هم در این جلسه اظهار کرد: انتشارات مختومقلی فراغی از سال ۷۶شروع به کار کرده و طی این ۲۲ سال به نشر کتاب که بیشتر آن ها کتب ترکمنی بوده مشغول بوده است.

ارازمحمد سارلی ادامه داد: نشر ترکمن قدمتی ۷۰ ساله دارد و امان قلی محمدی در دهه بیست نخستین کتاب مختومقلی فراغی را به چاپ رساند.

وی با گلایه مندی از وضعیت کمبود کاغذ در گلستان گفت: چطور ممکن است در استان هایی مانند تهران مشکلی برای کمبود کاغذ وجود ندارد اما برای گلستان اینگونه نیست.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار