معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت : منابع ریالی پروژه تالار مرکزی شهر 100 درصد تامین شده و این تالار در دهه فجر سال 95 افتتاح می شود.

تخصیص 100 درصدی اعتبار ساخت تالار مرکزی شهر گرگان

به گزارش گلستان 24، محمد عارف رشنوادی، معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،در جمع خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته آقای معمار از دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق پیمانکار از پروزه تالار مرکزی شهر بازدید کرده و طی بازدید به عمل آمده مدیرکل دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پروژه، مقرر شد اعتبار لازم برای ساخت این تلار مرکزی هر چه سریعتر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه منابع ریالی این پروژه 100 درصد از سوی وزارت ارشاد تامین شده ،افزود: عملیات ساخت تالار مرکزی گرگان با مساحت 12 هزار مترمربع زمین و زیربنای 13 الی 15 هزار مترمربع از سال 87 در محل پارک بانوان بلوار صیادشیرازی با اعتبار یکصد و 80 میلیارد ریال منابع ملی وزارت ارشاد آغاز شد.

رشنوادی با بیان اینکه عنوان این مصوبه از مصوبات سفر اول رئیس جمهور قبلی به استان بود، تصریح کرد: این پروژه شامل سالن های تخصصی، سالن نمایش، تئاتر و موسیقی است و ظرفیت سالن نمایش 400 نفر و سالن موسیقی 600 نفر است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای سال 85 آغاز می شود اما به دلیل نداشتن تائیدیه کمیسیون های زیربط و نداشتن مسائل فنی و زیست محیطی و عدم اعتبار، از سال 87 با اعتبار دو میلیارد و 900 میلیون ریال آغاز شد و از سال 88 به لحاظ اعتبار و سال 89 به لحاظ اجرایی این پروژه آغاز به کار کرد.

رشنوادی با بیان اینکه پیش بینی اولیه برای احداث این تالار از سال 87 تا 91 بود، اظهارداشت: با برطرف شدن مشکلات پیش رو، این پروژه در دهه فجر سال 95 به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه تا کنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار