تلاش و همت مددجو دیروز تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان به ثمر نشست و توانست آرزوی دیرینه خانواده را برآورده و دندان‌پزشک شود.

 مددجوی دیروز، دندان‌پزشک امروز

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مددجوی دیروز گلستانی که فرزند مددجو بوده و در سال ۸۳ به علت فوت سرپرست، خانواده دچار مشکلات اقتصادی شدند و با استفاده از کمک‌های کمیته امداد و با بهره‌مندی از خدمات فرهنگی و آموزشی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی و تلاش و کوشش خود توانست در کنکور سراسری موفق شود و در رشته دندانپزشکی قبول شود.

کمیته امداد با ایجاد انگیزه برای خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد امید برای موفقیت در زندگی خانواده‌هایی که توانایی مالی ندارند، نقطه اتکا و اطمینانی است که بدون منت کسی و در سایه امنیت مالی و معنوی، بنیان خانواده خود را مستحکم کنند.

این مددجوی دیروز و دندان‌پزشک نمونه امروز، هرگز گذشته خود و خدمات کمیته امداد را از یاد نبرده و از کمک‌های این نهاد برای کمک‌هزینه درمانی، پرداخت کمک‌هزینه خرید لوازم ضروری منزل، کمک‌هزینه دانش‌آموزی و دانشجویی و اعزام به سفرهای زیارتی اعضای خانواده خود به نیکی یاد می‌کند زیرا با تمام وجود تأثیرات این خدمات را در آرامش خانواده خود لمس کرده است و همیشه از نقش خدمات و کمک‌های کمیته امداد در کسب موفقیت‌های خود نام می‌برد.

وی به‌عنوان دانشجوی رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بابل که در سال ۹۴ فارغ‌التحصیل و در سال ۹۵ طرح خود را در استان خراسان شمالی گذراند و هم‌اکنون در مطب خود در شهرستان آق‌قلا مشغول به کار است.

این مددجوی ترکمن به‌عنوان یکی از خیران جوان این شهرستان، هم‌اکنون حامی چهار یتیم گلستانی است که در مطب دندانپزشکی خود به‌عنوان یک پزشک موفق در راستای دستگیری از نیازمندان و فقرا در ارائه خدمات دندانپزشکی فعالیت می‌کند.

گفتنی است کمیته امداد استان گلستان دارای بیش از ۹ هزار دانش‌آموز و هزار و ۳۱۰ دانشجو تحت حمایت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار