سرپرست کمیته امداد استان:

سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری، هشت میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان گلستانی اعطا کرد.

اعطای ۸ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری سرپرست کمیته امداد استان گلستان در مراسم معارفه رییس کمیته امداد شهرستان کلاله گفت: خدمت رسانی به محرومان و تلاش برای توانمندی آنها از مهمترین سیاست ها و اهداف این نهاد است تا خانواده های نیازمند برای امرار معاش زندگی روی پای خود بایستند.

وی افزود: در سال جاری با استفاده از اعتبارات و کمک های مردمی ۵۶۰ کمک هزینه جهیزیه ،تخصیص هشت میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن مددجویی، کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج پرداخت و تعداد متقاضیان در صف انتظار نیز به صفر رسید.

اسکندری با اشاره به تفاهم نامه ساخت دو هزار مسکن مددجویی با استانداری گلستان افزود:  مددجویان روستایی  با انعقاد این تفاهم نامه با دریافت ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و استانداری و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات مسکن خانه دار می شوند.

حمیدی، فرماندار کلاله گفت: نهاد مقدس کمیته امداد بعنوان محور خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه، برای رفع محرومیت از جامعه تلاش می کند.

در  این دیدار از تلاشها و زحمات رحیم تیموری، رئیس سابق کمیته امداد شهرستان کلاله تقدیر و عباسعلی قربانی بعنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار