در هفته شوراهای آموزش و پرورش و با مشارکت بانک ملی:

در هفته شوراهای آموزش و پرورش و با مشارکت بانک ملی ایران قرارداد ساخت دو مدرسه 6کلاسه در کلاله و 3کلاسه درگمیشان منعقد شد.

قرارداد ساخت دو مدرسه در کلاله و گمیشان منعقد شد

به گزارش گلستان24 ؛به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،دیروز چهارشنبه 26 دی ماه 1397 و در هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، با حضور احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، عبدالله باقریان لمراسکی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی گلستان، یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان و محمد حسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان، قرارداد ساخت دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به امضا رسید.

 گوهری راد، ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام خیرخواهانه بانک ملی ایران گفت: بسیار خرسندیم که در هفته شوراها نمونه ای از مشارکت و احساس وظیفه و تعهد سایر ارگان ها در قبال آینده سازان این مرز و بوم را شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: از مسئولین بانک ملی کمال تشکر و امتنان را داریم که به امر مدرسه سازی اهتمام ویژه دارند به طوری که در سال گذشته نیز در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشتند. نیز عبدالله باقریان لمراسکی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی گلستان نیز در این نشست از آمادگی بانک ملی ایران برای مدرسه سازی با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در استان خبر داد.

در پایان این نشست قرارداد ساخت یک مدرسه سه کلاسه در شهرستان گمیشان و یک مدرسه شش کلاسه در شهرستان کلاله به امضای طرفین رسید.

94

93

 

ارسال نظر

آخرین اخبار