مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۲۲۴ نفر در راه مانده محورهای کوهستانی گلستان امدادرسانی شدند.

۲۲۴ نفر در راه مانده محورهای کوهستانی گلستان امدادرسانی شدند

به گزارش گلستان 24  ؛ با اشاره به امدادرسانی های انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای کوهستانی گلستان اظهار کرد: از صبح جمعه تا ساعت ۲۰ امشب به  ۵۰ خودرو و جمعا ۲۲۴ نفر در راه مانده امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: ۲۲۰ نفر از این افراد در محور توسکستان به شاهرود با حضور هشت نجاتگر و دو دستگاه خودرو عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستانی چهارباغ جمعیت هلال احمر گرگان و چهار نفر در محور کوهستانی درازنو امدادرسانی شدند.

هروی تصریح کرد: از رانندگان درخواست می کنیم برای تردد در محورهای کوهستانی حتما به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز باشند و هر زمان با مشکلی رو به رو شدند با شماره ۱۱۲ ندای جمعیت هلال احمر تماس گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۶ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در محور محور اصلی برف گیر این استان یعنی پارک ملی گلستان، خوش ییلاق، توسکستان و درازنو  به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در پی بارش شدید باران در مناطق مختلف  گلستان به بیش از ۱۰ نفر که در شهرهای سیمین شهر، قرق و قزاق محله نومل دچار آبگرفتگی منزل شده بودند،  امدادرسانی شد.

پلیس راه گلستان هم در اطلاعیه ای از مردم خواست تا از رفت و آمدها و سفرهای غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار