یک جوان بهارستانی طی یک درگیری در شهر گلستان به قتل رسید که این موضوع بار دیگر نگرانی‌های پیرامون خشونت در این شهرستان را تشدید کرد.

قتل جوان گلستانی در درگیری شب گذشته با اشرار

به گزارش گلستان 24 ؛شب گذشته طی یک درگیری هولناک در خیابان ۱۲ متری سجاد شهر گلستان شهرستان بهارستان یک جوان ۳۰ ساله با ضربات قمه به قتل رسید، که این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی شهروندان بهارستانی شده است.

بنابه گفته یکی از شاهدین حادثه قتل، در این حادثه که در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته رخ داد یک جوان با پنج ضربه قمه در ناحیه سر و کتف جان خود را از دست داد، که مطمئناً حتی تصور چنین صحنه‌ای بسیار دردناک و ناراحت کننده است.

بر اساس گزارشات رسیده قاتلان این جوان هنوز متواری هستند و پلیس در حال پیگیری برای دستگیری قاتل یا قاتلان جوان بهارستانی است، که به احتمال زیاد قاتلان نیز جوانان همین شهرستان هستند.

 

خشونت و پرخاشگری برخی جوانان بهارستانی نیازمند توجه است

گفتنی است که هنوز علت این قتل مشخص نشده و به محض دریافت هرگونه اطلاعاتی به جزئیات این حادثه هولناک خواهیم پرداخت؛ برخی از شاهدین این ماجرای تلخ از تاخیر حضور اورژانس در محل حادثه خبر می دهند، که طبع این موضوع نیز قابل تأمل است.

اما نکته قابل توجه درپی بروز چنین درگیری‌هایی در سطح شهرستان که بعضی از آن‌ها مانند حادثه شب گذشته به قتل منجر می شود، ریشه و دلیل بروز این حجم از خشونت و درگیری می باشد که نیازمند توجه مسئولین است، چراکه با دیدی کارشناسانه می توان منشأ بروز چنین رفتارهایی را در جوانان شناسایی کرد و علاوه‌بر جلوگیری از ادامه بروز این خشونت‌ها، از ایجاد چنین رفتاری در نسل‌های بعدی از طریق آموزش و مشاوره جلوگیری کرد.

در پایان لازم به ذکر است که دسترسی ساده جوانان به سلاح‌های سرد نظیر قمه و چاقو و همچین استفاده از آن‌ها در سطح شهر عامل دیگری است که باعث نگرانی شهروندان بهارستانی شده است.

انتهای پیام/*

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار