سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: استاندار گلستان برای جذب بازیکن خارجی به ما قول دادند و من هم خواهش می‌کنم اگر امکان‌پذیر است این کار را انجام دهند که ما هم بتوانیم برای پلی‌آف این بازیکن را داشته باشیم.

قول استاندار گلستان برای جذب دومین بازیکن خارجی بسکتبال شهرداری گرگان/ سوت‌های اشتباه داوری برای هر دو تیم بوده است

به گزارش گلستان 24 ؛حمیدرضا کلاسنگیانی دیشب پس از پیروزی برابر تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم اواخر بازی از بازیکنان باتجربه تیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مشهد نشان داد تیم خوبی دارد و در درو رفت هم گفته بودم که از مشهد مطالب بیشتری خواهیم شنید و ما هیچ تیمی را نباید از پیش بازنده بدانیم و خدا را شکر می‌کنم که در لحظات آخر بازی بازیکنانم اشتباهات کمتری داشتند و موفق شدیم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص اظهارنظرهای سرمربی تیم آویژه صنعت مشهد و سوت‌هایی که به سود شهرداری گرگان زده شد، خاطرنشان کرد: چنین چیزی نیست و من فکر می‌کنم اشتباهات داوری برای هر دو تیم بوده و ما هم به داوری معترض بوده‌ایم.

کلاسنگیانی گفت: داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند اما اینگونه اعتراض کردند جایز نیست و در بسکتبال همانند بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند و این اشتباه داوری در بازی امشب برای ما هم بوده و ما هم نسبت به این موضوع اعتراض داشتیم.

وی اضافه کرد: اینکه اشتباهات داوری در سرنوشت بازی تاثیرگذار بوده را قبول ندارم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی بعدی تیمش تصریح کرد: ما چهار بازی بسیار سختی را در نیم فصل اول داشتیم و در دو بازی ما مستحق باخت نبودیم و بازیکنانمان خیلی خوب بازی کردند اما به ره ترتیب بازی‌ها را واگذار کردیم و این بازی خیلی برای ما مهم بود که برنده از زمین خارج شویم.

کلاسنگیانی تاکید کرد: ما هفته بعد در تهران با تیم نیروی زمینی بازی داریم و امیدوارم در این بازی هم با دست پر برگردیم.

وی درباره جذب دومین بازیکن خارجی و اظهارنظر شهردار گرگان در خصوص ناتوانی شهرداری برای جذب دومین بازیکن خارجی در صورت عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری گلستان، گفت: من به عنوان یک مربی خوشحال می‌شوم که یک بازیکن خیلی خوب دیگر را به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: می‌طلبد مسوولان از خودگذشتگی بیشتری داشته باشند و استاندار گلستان برای جذب بازیکن خارجی به ما قول دادند و من هم خواهش می‌کنم اگر امکان‌پذیر است این کار را انجام دهند که ما هم بتوانیم برای پلی‌آف این بازیکن را داشته باشیم تا جوابگوی مردم باشیم.

کلاسنگیانی در خصوص علت حضور اسدالله کبیر روی نیمکت تیم بسکتبال شهرداری گرگان، تاکید کرد: ایشان مدیر فنی تیم هستند و بودنشان در کنار ما هیچ منعی ندارد و مشکلی هم پیش نمی‌آید و ما از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص فشرده شدن بازی‌ها در نیم‌‌فصل دوم گفت: این اتفاق خیلی خوبی است و من از این موضوع استقبال می‌کنم چون هفته‌ای یک بازی باعث فرسایشی شدن مسابقات می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار