لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران برابر ثامن مشهد مغلوب شد.

 شکست شهرداری گرگان در برابر ثامن مشهد

به گزارش گلستان24،در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر به قضاوت محمد شهمیرزادی به عنوان سرداور و سروش خادم الحسینی به همراه رامین فتحی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمود حاجی اسماعیلی و با حضور عباس مقدس زاده رییس سازمان لیگ بسکتبال کشور به عنوان نماینده فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری در وقت اضافه (اُور تایم) با نتیجه 79 بر 87 مغلوب میهمان خود شد.

شهرداری گرگان در برابر ثامن مشهد


در این دیدار تیم شهرداری در کواترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 23 بر 20، 26 بر 20 و 27 بر 25 به پیروزی رسید اما کوارتر دوم و وقت اضافه با نتایج 19 بر 8 و 13 بر 5 بازی را به حریف خود واگذار کرد.
دو تیم در پایان وقت قانونی به امتیاز برابر 74 - 74 دست یافتند.
یاران محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این دیدار با ترکیب اولیه بابک نظافت، بنی کوچوئی، عندنان دورقی، رایان ریچاردز و حامد سهراب نژاد به میدان آمدند. 
در آن سوی میدان مهران حاتمی که هدایت تیم ثامن مشهد را از هفته شانزدهم برعهده گرفت، یاران خود را با ترکیب اولیه رامین هنرمند، رضا خبازان، علی جمشیدی، نیما بخشی و پاویلاس کوکیناس به میدان فرستاد. 
دیدار اول این دو تیم در هفته هشتم با نتیجه 87 بر 72 به سود تیم شهرداری گرگان در مشهد به پایان رسیده بود. 
در این دیدار پاویلاس کوکیناس بازیکن لیتوانی تیم ثامن مشهد با کسب 37 امتیاز، تاثیرگذاری 43 و 12 ریباند بهترین بازیکن میدان و تیم خود بود.
همچنین حامد سهراب نژاد به همراه عندنان دورقی هر دو از شهرداری گرگان با کسب 20 و 19 امتیاز و تاثیرگذاری 31 و 11 در کنار رایان ریچادرز با کسب 16 امتیاز و تاثیرگذاری 17 بهترین بازیکنان تیم خود بودند ضمن این که وحید نوروزی و علی جمشیدی هر دو از ثامن مشهد به ترتیب با کسب 12 و 11 امتیاز و تاثیرگذاری 14 و 10 بعد از کوکیناس بهترین بازیکنان تیم خود بودند.
در این بازی پاویلاس کوکیناس از ثامن مشهد با کسب 37 امتیاز و 12 ریباند عنوان بازیکن 'دبل دبل' را به خود اختصاص داد. 
در پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری گرگان از مجموع 17 بازی دارای 9 برد و 8 باخت و مجموع 26 امتیاز در رده ششم قرار دارد و روز پنجشنبه 17 دی ماه جاری در اصفهان به مصاف تیم آینده سازان میهن این شهر خواهد رفت. 
همچنین تیم ثامن مشهد با کسب 7 برد و 10 باخت با مجموع 24 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد و در هفته هیجدهم در مشهد میزبان تیم شیمیدر تهران خواهد بود. 
با توجه به این که قبل از آغاز مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم ها باید سه دور با هم رقابت کنند بنابراین میزبان دور سوم این سه بازی مقدماتی براساس قرعه مشخص می شود که پس از دیدار امروز /دوشنبه/ میزبان بازی سوم ثامن مشهد مشخص شد.
از مجموع 8 بازی که تاکنون تکلیف بازی های سوم مشخص شده، تیم شهرداری گرگان باید سه بار در تهران به ترتیب به مصاف تیم های شیمیدر، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی برود و در گرگان دو بار میزبان تیم های پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز باشد همچنین در اراک، مشهد و آبادان به مصاف تیم های شهرداری، ثامن و پالایش نفت این شهرها می رود. 

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار