تاریخ برای این ملت تمام قد خواهد ایستاد؛

میراث پرافتخار چهل ساله

به گزارش گلستان 24 ؛ مردم حماسه ساز کشورمان،امسال اولین چله انقلاب شان را غیورانه و فداکارانه جشن گرفتند. زبان و بیان،از وصف شکوه22بهمن،عاجزند.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب،دیگر تکرار نخواهد شد و از این پس در فرا سوی دهه پنجم انقلاب ،نظاره گر فتح قله های افتخار امیز دیگرش خواهیم بود.

قطعا تاریخ،چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب را از یاد نخواهد برد و جزو میراث پرافتخار کشورمان ثبت خواهد شد.

به گمانم هبچ راهبرد  وتئوری و نظریه های پرادعای مکاتب غربی،نتوانند این چنین جماعت یکدل و مشترک و با هدفی گرداورد.

22بهمن ،عموم مردم را نمیشناسیم و غریبه ایم.اما حس مشترک پیروزی انقلاب  همه را باهم یک دست و یک دل کرده بودم.

شکوه حضور مردم،نه تنها جهان را که گویی کائنات هستی را به حیرت در اورده بود و رحمت الهی به شکرانه این مردم غیور و انقلابی به بارش درامده بود.

امسال نسل اولی ها انقلاب دوشادوش نسل دوم و سوم و چهارم و بعضا نسل پنجمی ها امدند تا امانت عزیز و پر زحمت شان را واگذار کنند.

چله اول،با مجاهدت ،ظلم ستیزی،جهاد در راه خدا،مشی انقلابی،صبوری در برابر ناملایمات اقتصادی و سیاسی، و شکست بدترین خدعه و نیرنگ های دشمنان و منافقین داخلی،در سایه عنایت خداوند متعال و امام زمان(عج) و رهبری مدبرانه امام خامنه ای ،و حمایت غیورانه مردم  به سلامت گذشت  و وارد دهه پنجم انقلاب مان می شویم.

این مردم با همه ی توان پای  ارمان های این انقلاب ایستادگی کردند،و با تمام توان ،در سخت ترین روزهایی که ناجوانمردانه عمال خارجی اقتصاد،فرهنگ،ایمان شان را هدف داشتند،مبارزه کردند .

حال نوبت دولتی ها رسیده است.مسئولان باید مثل مردم شان در عمل ،حرف هایشان را ثابت کنند.در عمل،قدرشنلسی از این ملت بی بدیل در جهان کنند.

این ملت صدر انقلاب از ملت صدر اسلام بالاترند.

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان.

مجنی پور

ارسال نظر

آخرین اخبار