معاون دادگستری استان گلستان گفت: دوربین‌های کنترل جاده‌ای برای جلوگیری از خروج سوخت در استان گلستان نصب می‌شود.

دوربین‌های کنترل جاده‌ای برای جلوگیری از قاچاق سوخت نصب می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛مهدی قاسمی‌وناجمی ظهر امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز گلستان اظهار داشت: برای جلوگیری از خروج سوخت از استان گلستان دوربین‌هایی در خروجی‌های استان نصب می‌شود که نخستین دوربین در توسکستان گرگان نصب شد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع جرم به خصوص در بخش قاچاق مواد سوختی در خروجی‌های استان دوربین نصب خواهد شد که در توسکستان این دوربین‌ها نصب شد و در دیگر خروجی‌های استان هم به زودی این دوربین‌ها نصب خواهند شد.

وی تاکید کرد: در بخش روغن سوخته هم تخلفاتی گزارش شد که مصوب شد جز 2 شرکت مجاز بقیه افراد حق خرید و فروش این محصول را ندارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

قاسمی همچنین اشاره‌ای هم به گمرکات استان داشت و گفت: برای گمرک اینچه‌برون با توجه به مرز مهم واردات و صادراتی گلستان دستگاه ایکس‌ریل نیاز بود تا نظارت‌ها بیشتر شود و خوشبختانه این امر محقق شد و با نصب این دستگاه امیدواریم دیگر با پدیده‌ای به نام قاچاق در این نقطه مواجه نشویم.

معاون  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات استان در بخش صید ماهی و قاچاق آن است که تصمیم‌گیری شد با کمک شیلات، حفاظت و دادگستری کنترل بیشتری صورت دیگر تا از صید غیرمجاز جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار