رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور استان گلستان از فعال بودن 50 دروبین هوشمند کنترل سرعت در شهرستان گرگان خبر داد.

50 دوربین هوشمند کنترل سرعت در گرگان فعال است
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 50 دروبین هوشمند کنترل سرعت در شهرستان گرگان فعال است.

وی با بیان اینکه پنج دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور ناهارخوران شهرستان گرگان مجهز شده است، تصریح کرد: پنج دوربین هوشمند کنترل سرعت در کمربندی محور ناهارخوران وجود دارد که دو دوربین هوشمند کنترل سرعت وجود دارد و دو دوربین هوشمند کنترل سرعت در ورودی و خروجی محور ناهارخوران و یک دوربین هوشمند کنترل سرعت در محور جاده آق‌قلا به سمت گرگان راه‌اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان با بیان اینکه سرعت غیرمجاز منجر به بروز حوادث می‌شود، ابراز کرد: سرعت باعث بروز بسیاری از حوادث ترافیکی می‌شود و با خاطیان در این زمینه برخورد خواهد شد.

شرافتی از نصب 50 دوربین هوشمند کنترل سرعت در سطح شهرستان گرگان خبر داد و اذعان کرد: 50 دوربین هوشمند کنترل سرعت در سطح شهرستان گرگان راه‌اندازی شده است که تخلفات رانندگان در این دوربین‌ها ضبط شده و ما آنها را اعمال قانون می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: رانندگان شریف استان گلستان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی راننگی کنند و با سرعت مجاز در مسیر حرکت کنند.

 انتهای پیام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار