یادداشت احمد ملاشاهی؛

سپاه عزیز می ماند

به گزارش گلستان 24 ؛ تولد امام حسین علیه السلام را روز پاسدار نامیدند چون او بزرگ پاسدار دین خداست و بقای اسلام بخاطر پاسداری اوست حتی تحلیل گران خارجی هم امروز متوجه شدند فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار، مسلمانان را شکست ناپذیر می کند.

در انقلاب اسلامی بخشی از فرهنگ عاشورا تبدیل به سازمانی شد به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا هم پاسدار اسلام باشد و هم پاسدار وطنی باشد که اسلام در انجا سکونت دارد از این رو وقتی دشمن  مرز ایران را تهدید می کند، سپاه پاسداری می کند، وقتی دشمن به خط مقاومت حمله می کند، سپاه سر  اژدها را قبل آنکه نیش و زهرش به ما برسد می کوبدو وقتی سیل به این مردم سیلی می زند اولین پایی که وارد آب می شود تا از مردم پاسداری کند سپاه است.

روز پاسدار امسال، پاسداران در میان سیلابند حتی در تعطیلات عید درسیلاب بودند بی دلیل نیست که دشمن و منافقین در پی تحریم و تخریب سپاه پاسداران  هستند و بی دلیل نیست که معمار انقلاب اسلامی می فرماید "اگر سپاه نبود کشور هم نبود "

دشمنی با سپاه پاسداران از این جهت ره بجایی نمی برد که روحیه پاسداری با روح ملت ایران عجین شده است نه اینکه فقط در یک سازمان باشد

تا فرهنگ عاشورا است اصول پاسداری هم هست از این رو تروریستی خواندن سپاه  شبیه خارجی خواندن قافله یاران امام حسین است و مردم ما بی شک فرقی بین کاخ یزید و کاخ سفید قائل نیستند

 البته حماقت دشمن درباره سپاه پاسداران سبب می شود ارتش امریکا هم به مثابه داعش و لشکر یزید محسوب شود و دیگر مقامات آمریکا نتوانند حتی شبانه هم به سربازان خود در منطقه سر بزنند.

حالا که باطل می خواهد زودتر به پایان کار برسد چرا ما مانع شویم. دشمن بااین اقدام خود، هزینه های تحریم ایران را،به مددالهی ، یکجا پرداخت می کند .

#یادداشت_روز_احمد_ملاشاهی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار