فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در بندرترکمن احداث شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مسیر ترکمن به گمیشان احداث پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی در بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به نقل از فارس محمد پاکپور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه بندرترکمن با توجه به شرایط خاصی که دارد نیاز به توجه بیشتر مسوولان دارد که نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدام به احداث پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی در بندرترکمن کرد.

وی تصریح کرد: دو یگان سپاه پاسداران «تیپ عمار» و «تیپ 45 جوادالائمه» از ساعات نخست وقوع سیلاب در استان گلستان با تمام امکانات حضور داشتند و وارد عمل شدند و اقدامات لازم را در راستای کمک و امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز کرد: پل بیلی در جاده بندرترکمن و گمیشان توسط تیپ مهندسی 45 جوادالائمه سپاه پاسداران احداث شد و سه ست بیمارستان صحرایی برای کمک‌های درمانی و بهداشتی به سیل‌زدگان در بندرترکمن ایجاد شد.  

پاکپور افزود: مردم نگران نباشند سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد و با تمام امکانات در منطقه مستقر هستیم تا خدمات لازم را به مردم سیل‌زده گلستان ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: در 28 اسفند برادران سپاه تیپ عمار با نفربرهایی که در اختیار داشتند در شهرستان گنبدکاووس اقدام به کمک‌رسانی و باز کردن جاده‌ها کردند.

انتهای پیام/83019

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار