مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: خیران تهرانی در ماه مبارک رمضان با بازدید از مددجویان سیل‌زده گلستانی ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

خیران پایتخت به سیل زدگان استان گلستان کمک 50 میلیونی کردند

به گزارش گلستان۲۴؛ اسکندر اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، 5 گروه خیّر تهرانی، 500 میلیون ریال به مددجویان آسیب‌دیده از سیل اخیر گلستان کمک کردند.

 وی افزود: میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان فرصت گرانقدری برای ترویج فرهنگ اکرام و مشارکت بیشتر نیکوکاران در امور خیریه و کمک به نیازمندان است.

 اسکندری با قدردانی از مشارکت‌های مردمی و خیران نیکوکار در سیل اخیر گلستان، اظهار کرد: خیران تهران با اهدای 49 کارت هدیه به ارزش 500 هزار تومان در مجموع 24 میلیون و 500 هزار تومان کمک نقدی به سیل‌زدگان کردند.

 وی با اشاره به سابقه 10 ساله همکاری و مشارکت این خیران تهرانی با کمیته امداد استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان و لرستان، افزود: خیران تهرانی با توجه به خسارات وارده سیل اخیر به خانوارهای نیازمند، با اهداف انسان‌دوستانه اقدام به خرید یخچال، کمک هزینه اجاره مسکن، کمک هزینه خرید مصالح ساختمانی و تعمیرات منازل مسکونی مددجویان سیل‌زده کردند.

 مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: مردم  نوع‌دوست می‌توانند با تاسی به سیره‌ زندگی ائمه اطهار (ع) با استفاده از روش‌های نوین و نرم‌افزار سنا و شماره‌حساب 0111804689008 نزد بانک ملی در ماه رمضان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار