مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندارگنبدکاووس در شب شعر حسنی ؛

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) شب شعر حسنی در محل انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس برگزار شد.

برگزاری شب شعر حسنی در انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس

به گزارش گلستان 24 ؛  به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) شب شعر حسنی در محل انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اساتید علی اکبر رحیمی ومحمد حسن زاده وتنی چند ازاعضای انجمن کتاب برگزار کردید. ابتدا آقای حسن زاده ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت امام حسن (ع) و بزرگداشت شاعران نامدار ایران حکیم ابوالقاسم فردوسی و عمر خیام در وصف انها مطالبی را ارائه نمود و اشعاری را قرائت نمود و سپس استاد علی اکبر رحیمی یک قطعه شعر نیمایی را برای حاضرین خواندند.

در پایان سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن(ع) با استناد به جمله اخیر مقام معظم رهبری در جمع شاعران کشور"نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی وویرانی شود"گفت: امروز به حق می توان گفت که شاعران در خط مقدم این جمله مقام معظم رهبری هستند و با اشعار زیبا و اصیل، موجبات حفظ و حراست از زبان فارسی را فراهم می نمایند.

مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندارگنبدکاووس در ادامه افزود: برگزاری محافل ادبی ، شعر و کتابخوانی باعث خشنودی وحمایت مقام معظم رهبری است ،مقام معظم رهبری قائل به حفظ و ایجاد چنین محافلی هستند خصوصا نیروهای ارزشی باید با شرکت در محافل شعرو کتابخوانی چراغ چنین محافلی را روشن نگته دارند .زیرا دشمنان انقلاب اسلامی پایه های فرهنگی ما را هدف قرار داده اند و این شیوه همیشگی استعمار و امپریالیسم می باشد که برای به سقوط کشاندن یک کشور ابتدا به پایه های ارزشی و فرهنگی ان یورش می برند بعد غلبه و تسلط فرهنگی ضربات دیگر را نیز وارد می نمایند.

در این مراسم از سوی انجمن دوستداران کتاب مهر از دو شاعر حاضر در مراسم تقدیر به عمل امد.

photo_2019-05-25_11-12-39

photo_2019-05-25_11-12-41

photo_2019-05-25_11-12-44

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار