فرمانده سپاه نینوا در اجتماع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون استان گلستان عنوان کرد:

سردار صادقی گفت: تریبون آزادی نعمت بزرگ فرهنگی انقلاب است که مبداء آن حضرت امام(ره) و رهبرانقلاب می باشند.

مبداءتریبون آزاد حضرت امام(ره) و رهبرانقلاب می باشند/تریبون آزادی نعمت بزرگ فرهنگی انقلاب است/اگر مدافعان حرم نبودند کسی جرات نداشت چنین سخنان سخیفی بگوید

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون استان گلستان در محکومیت توهین به امام و رهبری، روحانیت و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: این حرکت  و کلمات سخیفی که در این جایگاه بزرگ زده شده جای تسلیت دارد.

وی تصریح کرد: وقتی در دهه 70 نظام آموزش عالی کشور حجم درسها را زیاد می کند ، مقام معظم رهبری معترض می شود که چرا شرایط دانشگاه را برای فعالیت سیاسی فراهم نمی کنید ؟ چرا برای دانشجوی جوان مسلمان ارزشی ایرانی در آرمانخواهی خودش که خاصیت این قشر است ظرفیتی ایجاد نمی شود ؟

وی افزود:کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد یکی از نعمت‎های بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی است که مبداء آن حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه با توجه به سوء استفاده شدن جایگاه ولایت در دانشگاه ظلم سهمگینی نسبت به این نعمت بزرگ اتفاق افتاده، گفت: خواستگاه‎ راه‎اندازی کرسی آزاد اندیشی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است تا دانشجو با آرمان بزرگ انقلاب اسلامی در تریبون دانشگاه مباحث، موضوعات و آرمان‎های خود در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مطرح کند.

صادقی با بیان اینکه ما در عرصه‎های مختلف توانمندی‎های خوبی داشتیم و نقد منصفانه و غیرمنصفانه در این خصوص انجام شده، اظهار داشت: اگر فرهنگ انقلاب اسلامی که مبتنی بر جنس انقلاب و مبتنی بر ارزش‌های دینی نبود چنین افرادی امنیت نداشتید که پشت تریبون این‌گونه اراجیف بیان کنید.

فرمانده سپاه نینوا تأکید کرد: اگر فرهنگ انقلاب اسلامی که مبتنی بر جنس و ارزشهای دینی است نباشد شما امنیت نداشتید که اینگونه پشت تریبون اراجیف بگویید، این قدرنشناسی نسبت به این امنیت است.

وی ادامه داد: مدافعان حرم ما در جغرافیای دور از مرزها جان به جان آفرین تسلیم می کنند که شما امنیت داشته باشید و اینگونه به ارزش های بتازید! ای ننگ بر شماباد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد:

صادقی اضافه کرد : مردم این حرکتها را رصد می کنند ، ذهن انقلابی و جهادی این مردم این خزعبلات را که هر آنچه که در شان خودش بود مطرح کرد را فراموش نمی کند .

 

صادقی تاکید کرد: آنچه که در دانشگاه منابع طبیعی رخ داد ، غیر طبیعی است، 3 هفته قبل نیز اتفاقی در تریبون آزاد این دانشگاه افتاد و مسئولان دانشگاه نتوانستند آن را مدیریت کنند  موضوع تریبون مشخص بود و مدیریت نالایق دانشگاه و مدیریت نالایق فرهنگی دانشگاه سبب ایجاد اهانت شد و حال چگونه می‎توانند پس از این اتفاق بگویند و ادعا کند که می‎توانند این گونه مراسم را برگزار کنند.

وی ادامه داد: عده‎ای به دنبال این هستند که جریانی اتفاق بیفتد و حرکت دوقطبی را ایجاد کنند و اینکه تصور شود که نیروی انقلابی سکوت خواهد کرد، خیال باطلی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: فردی با مناظره و کرسی آزاداندیشی مخالف نیست اما ظرفیتی که در دانشگاه و عرصه این مناظره به وجود آمد ظرفیت درون انقلاب نبود.

صادقی خطاب به رئیس دانشگاه گفت: آیا اصلاح‎طلبی عبور از اسلام، عبور از قانون اساسی، عبور از ولایت فقیه و عبور از امام خمینی(ره) است و آیا اصلاح طلبی عبور از شهدا است؟

وی افزود: بزرگان فرهنگی استان بشنوند، مدیران دستگاه‎های اجرائی و سیاسی و امنیتی بشنوند ظرفیتی ایجاد شده در دانشگاه ضد انقلاب بود نه اصلاح‎طلبی و اصولگرایی و اگر این تجمع شکل پیدا کرد به پشتیبانی از حرکت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و این بصیرت را مردم هوشمند ما دارند و به آن توجه می‎کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت نالایق دانشگاه و مدیر فرهنگی دانشگاه وقتی نمی تواند تریبون آزاد را مدیریت کند چرا ادعای تدارک مراسم جدید را می کند؟ این مسئله طبیعی نیست، اینکه جریانی اتفاق بیفتد تا جامعه را دوقطبی کند و به این خیال باشد که نیروهای انقلابی سکوت می کنند زهی خیال باطل.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر امروز پشت این تریبون قرار دارم به واسطه انقلابی و غیرانقلابی است سپاه و بسیج حرکتی که در جریان ضد انقلابی که امتداد آن به سرانه فتنه در داخل و نظام سلطه برخارج می‎پیوند بر نمی‎تابد.

صادقی یادآور شد: این ننگ در دانشگاه ایجاد شد و باید بیندیشیم که چگونه باید این ننگ را زدود و برای این راه یک بخش برمی‎گردد به مسئولان دستگاه‎های قضایی و در این راستا بسیج دانشجویی نسبت به گوینده سخیف و هم نسبت به رئیس دانشگاه اقدام کرده است.

سردار صادقی خاطرنشان ساخت : واقعا برخی از این مسئولین که در این جایگاه قرار گرفتند که این صندلی روی خونهای 230 هزار شهید بنا شده و عکس آقا و رهبری بالای سر شماست؛ "خجالت بکشید" ، شما چطور روی تان می شود که بروید داخل اتاق تان عکس امام و آقا را ببینید بعد تحمل کنید این جملات را و نفس تان هم در نیاید.

عضو شورای تامین استان گلستان ادامه داد: این ننگ در این دانشگاه ایجاد شد، باید تعارف را کنار گذاشت چگونه باید این ننگ را زدود ، یک بخش آن  بر می گردد به مسئولین دستگاه قضایی و من همین جا رسما اعلام می کنم بسیج دانشجویی از رئیس دانشگاه و گوینده سخیف این سخنان شکایت کرده است.

صادقی گفت: این مهم را در شورای تامین استان مطرح کردم  و به استاندار گلستان هم گفتم که این موضوع قابل قبول و قابل تحمل نیست که در استان  ولایتمدار گلستان که 4 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در آستانه کنگره بزرگ اربعین که به تاسی از امام (ره) شکل پیدا کرده این اتفاق بیفتد.

وی در پایان اظهار کرد :  انتظار اینست که دستگاه قضایی و بزرگان اجرایی و فرهنگی استان به فکر این موضوع باشند و این مسائل را پیشگیرانه  و بازدارنده دنبال کنند که دیگر در استان اتفاق نیفتد و با مباحث حادث شده در دانشگاه برخورد قاطع بکنند تا آلام مومنان تسکین پیدا کند .

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار