سید محمد آقایان، مسئول کمیته ورزش بزرگسالان استان گلستان گفت: جام رمضان در بخش ورزش بزرگسالان در 4 رده سنی زیر 30 سال، رده سنی31 تا 40 سال، رده سنی 41 تا 50 سال و همچنین رده سنی چهارم که مثبت 50 سال بود، درمحل آبشار ناهارخوران برگزار شد.

 برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی جام رمضان در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ مسئول کمیته ورزش بزرگسالان استان گلستان یادآورشد: از فواید برگزاری این مسابقه در محل آبشار ناهارخوران این بود که با استقبال پرشور مردم مواجه و باعث ایجاد انگیزه و بازی خوب ورزشکاران شد که نهایتا باعث شد استعداد های زیادی در این مسابقه کشف شود و امیدواریم در مسابقات قهرمانی کشور بتوانیم از این افراد استفاده کنیم.

وی ضمن بیان اینکه مسابقات در 10 ایتم برگزار شد، اظهار کرد: کشش لاستیک، کشش و هل دادن سورتمه، پرش از خرک، حمل کیسه های 15 کیلویی، استپ، غلت لاستیک، لاستیک تعادلی، طناب، دو 300 متر از جمله آیتم های این مسابقه بود.

آقایان گفت: بزرگترین شرکت کننده از نظر سنی در این مسابقه، 60 سال و کوچکترین شرکت کننده 16 سال سن داشت.

وی با اشاره به اینکه از بین افراد شرکت کننده در این مسابقه 6 نفر به تیم ملی دعوت شده اند، اظهار کرد: دو ماه دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد که قطعا از استعداد های کشف شده در جام رمضان در این مسابقه استفاده خواهیم کرد.

آقایان ضمن بیان اینکه لازمه مسابقات آمادگی جسمانی و تمرینات، داشتن سالن ورزشی جهت تمرین ورزشکاران است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سعید رحیمی، رئیس هیئت ورزش های همگانی گرگان از نزدیک شاهد وضعیت ورزشکاران بود، از مسئولین میخواهم یک سالن مخصوص آمادگی جسمانی، که پایه و اساس تمامی ورزشها است برای ورزشکاران استان احداث نمایند.

مسئول کمیته ورزش بزرگسالان استان گلستان ضمن تشکر از رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرگان، در پایان گفت: این مسابقات تحت نظر ورزش های همگانی شهرستان گرگان و مدیریت ورزش بزرگسالان شهرستان و همچنین با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان برگزار گردید.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار