رئیس هیئت ‎بسکتبال گلستان خبر داد

رئیس هیئت ‎بسکتبال گلستان گفت: متاسفانه به این بازیکنان دو برابر قرارداد ما پیشنهاد شد و این بازیکنان را از ما گرفتند.

لغو قرارداد 2 بازیکن تیم ملی بسکتبال با شهرداری گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ اسدالله کبیر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان تمرین‌های خود را از تیرماه شروع کرده و از نظر آمادگی شرایط مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: با دو بازیکن  تیم ملی برای حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان به جمع‎بندی رسیده بودیم و حتی درصدد آن بودند که با پروازی وارد استان گلستان شوند ولی به دلیل شرایط جوی نامناسب این پرواز لغو شد و این بازیکنان به تهران برگشتند.

رئیس هیئت ‎بسکتبال گلستان ادامه داد: در روز بعد این بازیکنان با تیم پتروشیمی به مسابقات آسیایی رفتند و بازی خوی نیز ارائه کردند و قهرمان نیز شدند ولی متاسفانه به این بازیکنان دو برابر قرارداد ما پیشنهاد شد و این بازیکنان را از ما گرفتند.

کبیر ادامه داد: به دلیل آنکه شرایط برای ما فراهم نبود نتوانستیم با این بازیکنان قرارداد ببندیم، امیدواریم با کیفیت لازم تیم را به مسابقات بفرستیم.

وی به جایگاه بسکتبال در بین مردم گرگان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم جایگاهی در شان ورزش نخست شهر گرگان در این دوره از مسابقات کسب کنیم.

رئیس هیئت ‎بسکتبال گلستان افزود: کسب مقام‎های مناسب در مسابقات بسکتبال می‎تواند تشکری از شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی در پاسخ به حمایت‎هایشان باشد.

انتهای پیام/فارس

 

 
 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار