همین شهید عزیزی که اخیراً به شهادت رسید -شهید حُجَجی- او یک جوان از همین جوان های امروز است، او هم یک جوانی است در سنّ ۲۵ سالگی؛ یعنی همین اینترنت و همین کانال های اجتماعی و همین روزنه ‌های اغواگر صوتی و تصویری و همه‌ جوری، این جوان را هم احاطه کرده، مثل هزاران جوان دیگری که احاطه کرده، امّا او این‌ جوری از آب در می ‌آید.

نظر مقام معظم رهبری درباره شهید حججی

به گزارش گلستان۲۴؛ پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir به ارائه فیش هایی با عنوان «جوان مؤمن انقلابی» که گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جوانان است پرداخته که طی شماره های مختلف تقدیم نگاه شما فرهیختگان خواهد شد.

 

* جوان مؤمن انقلابی

 

این را باید توجّه کرد که وقتی ما از امکان انحراف نسل جوان می گوییم، از ظرفیّت و امکان هدایت و رویشِ نسلِ جوانِ مؤمن هم بگوییم؛ امروز در نظام ما این‌جوری است. شما ببینید؛ همین شهید عزیزی که اخیراً به شهادت رسید -شهید حُجَجی- او یک جوان از همین جوان های امروز است، او هم یک جوانی است در سنّ ۲۵ سالگی؛ یعنی همین اینترنت و همین کانال های اجتماعی و همین روزنه ‌های اغواگر صوتی و تصویری و همه‌ جوری، این جوان را هم احاطه کرده، مثل هزاران جوان دیگری که احاطه کرده، امّا او این‌ جوری از آب در می ‌آید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار