برگزیدگان مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی رهپویان ولایت ویژه مددجویان، کارکنان و خانواده‌های کمیته امداد استان گلستان با حضور مسئولان استانی و امیرحسین رحمتی، قاری برجسته بین‌المللی معرفی شدند.


برگزیدگان مسابقات قرآنی رهپویان ولایت مددجویان گلستانی معرفی شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: برگزیدگان مسابقات قرآنی رهپویان ولایت با حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده از کمیته امداد استان گلستان پس یک رقابت تنگاتنگ در مراسم اختتامیه این مسابقات معرفی شدند.

اسکندری گفت: مباحث قرآنی در کمیته امداد به شکل جدی و مستمر پیگیری می‌شود که برگزاری مسابقات قرآنی در راستای تدبر در قرآن، تبیین سیره نبوی و شناسایی استعدادهای قرآنی مددجویان ازجمله این اقدامات است.
وی افزود: نفرات اول رقابت از بین ۷۳۰ شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند که از ۱۳۰ نفر برگزیده آن ۶۸ نفر در بخش بانوان و ۶۲ نفر در بخش آقایان در مرحله استانی به رقابت پرداختند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: ۱۴ برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد که مرحله کشوری این مسابقات در تابستان امسال برگزار خواهد شد.
اسکندری افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار شد.
گفتنی است، مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی رهپویان ولایت ویژه مددجویان، کارکنان و خانواده‌های کمیته امداد استان گلستان در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار شد.
انتهای پیام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار