حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی نگاه ویژه‌ای خواهد داشت و ما به صورت تخصصی در حوزه علوم اسلامی، هنر و اسلامی کردن این عرصه برنامه داریم.

دانشگاه آزاد به حوزه علوم انسانی نگاه ویژه‌ای خواهد داشت

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در همایش بسیج اساتید استان اظهارداشت: وظیفه خطیر استادان بسیجی تربیت مدیران آینده انقلاب است.

وی با اشاره به دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب اسلامی با تعدادی از استادان دانشگاهی گفت: رهبر انقلاب در آن دیدار به صراحت فرمودند مدیران آینده کشور اغلب در دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند و شاکله فکری خود را در دانشگاه شکل می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان ادامه داد: برهمین اساس وظیفه استادان خیلی سنگین است و ما نیز معتقد هستیم وظیفه آنان، تربیت مدیران آینده کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اسلامی کردن علوم انسانی اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی نگاه ویژه‌ای خواهد داشت و ما به صورت تخصصی در حوزه علوم اسلامی، هنر و اسلامی کردن این عرصه برنامه داریم.

در این همایش برخی از استادان بسیجی دانشگاه‌های استان برای حل مسائل و مشکلات استان اعلام آمادگی کرده و تأکید کردند دانشگاه‌ها باید به سمت مسئله محوری و حل نیازهای اساسی استان حرکت کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار