حسینیه امام خمینی(ره) تحریم‌ شکن است نه تحریم پذیر

تجربه سی ساله همه اتاق فکرهای آمریکایی شکست و احساس زبونی درباره رهبر ایران بوده و چه دلیلی بالاتر از اینکه وقتی دانشمندان خبیث سیاسی در آمریکا این شکست را قبول دارند، به اظهارات و اقدامات فرد احمقی همچون ترامپ توجه باید کرد!

تحریم‌های جدید ترامپ ارزش تحلیل ندارد/ فقط تلخ است که هرزه‌ها نام یوسف ما ببرند..

به گزارش گلستان24؛مهدی جهان تیغی: تحریم آیت الله خامنه ای، عملا امکان پذیر نبوده و نیست. سالهاست در غرب و آمریکا ایشان در شدیدترین تحریمها و محدودیت‌ها منجمله تحریم های کم سابقه رسانه ای بوده است. ولی الان چه اتفاقی افتاده است؟! او از محبوبترین رهبران دنیا است با این تفاوت با همه دیگران که کاریزمایش در "منطق" و "معنویت خاصش" است. همان چیزی که بر اساس سنت‌های الهی نهایتا او را بر دیگر رهبران امروز جهان چیره خواهد کرد. البته این مطلب نه در پی جدی گرفتن تحریم های جدید آمریکا است و نه می‌خواهد اثبات کند که چرا رهبر ایران تحریم پذیر نیست؟! چون تجربه سی ساله همه اتاق فکرهای آمریکایی شکست و احساس زبونی درباره رهبر ایران بوده و چه دلیلی بالاتر از اینکه وقتی دانشمندان خبیث سیاسی در آمریکا این شکست را قبول دارند، به اظهارات و اقدامات فرد احمقی همچون ترامپ توجه باید کرد! اساسا حسینیه امام خمینی(ره) بیت رهبری مگر تحریم پذیر است؟ منطق، عقلانیت، معنویت و استدلال الهی در کجای تاریخ توانسته حبس شود که اینبار شود؟ حسینیه امام خمینی(ه) تحریم شکن است نه تحریم پذیر؛ دفتر رهبری هم، همان حسینیه امام خمینی(ره) است که هیچ قدرتی نمی تواند آن را تحریم کند.

بنابراین این نوشته فقط یک پاسخ طبیعی درونی به اقدام سبک ترامپ است! و حتی نه غیرتی شدن از باب اینکه فردی همانند ترامپ می تواند غباری بر عبای ولایت ما بیاندازد بلکه از باب دل سوختنی که هرزه ها را چه به یوسف ما؛ فقط تلخ است که هرزه‌ها نام یوسف ما ببرند.. هرچند که زمانه است که اجازه داده هرزه ها نام یوسف را هم ببرند وگرنه دهان نجس  را چه توان که حتی اسم پاکان را به زبان آورد. به همین دلیل ما حتی از تهدید توخالی رئیس آمریکا نسبت به رهبری، هم حزین می شویم.  ترامپ غلطی نمی تواند بکند ولی حزینیم که می‌شد و می‌توانستیم کاری بکنیم که او نتواند حتی از محدوده قرمز ما نامی ببرد.

هرچند ترامپ اینبار با نزدیک شدن به محدوده حسینیه امام خمینی(ره) نه کار را برای خود بلکه برای دیگرآمریکایی ها نیز سخت کرده است! چون دفاع از "ولی مسلمین" لزوما در چارچوب های قابل پیش بینی تعریف نمی شود، همانطور که تاکنون دفاع از "امام جامعه" محدود به ساختارهای رسمی جمهوری اسلامی نبوده. سالهاست حمایت از ولایت با آتش به اختیاری در سرتاسر عالم قرین است. هر قلب مومنی در هر گوشه ای از دنیا و با هر ملیتی، می تواند فرمان آتش را برای دفاع از ولایت فقیه صادر کند. بهتر است ترامپ  نزدیکتر از این نشود ...

انتهای پیام/جهان نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار