کوهیان:

سرمربی تیم ملی «آبی» بسکتبال می‌گوید: نفرات حاضر در اردو عملکرد خوبی در لیگ داشتند و می‌خواهیم در تیم ملی محک‌شان بزنیم.

نفرات حاضر در اردو عملکرد خوبی در لیگ داشتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ تیم ملی بسکتبال «آبی» یا همان ب این روزها خود را برای حضور در تورنمنت ویلیام جونزآماده می‌کند و در حال حاضر 15 بازیکن در اردو هستند و زیر نظر فرزاد کوهیان کار می‌کنند.

 امیرحسین آذری، محمد ترابی تهران، درو درغوکاسیان رافی درغوکاسیان، وحید دلیرزهان، محمد یوسف وند، محمدرضا تقی‌لو، امیرحسین رضایی‌فر، جلال آقامیری، مرتضی طاهری، متین آقاجان پور، سالار منجی، محمد بهرام زاد، احسان دلیرزهان، مبین شیخی 15 بازیکنی هستند که عملکرد خوبی در لیگ برتر و دسته یک داشتند و بازی های تاثیرگذاری برای تیم‌هایشان انجام دادند.

مبین شیخی در شهرداری گرگان یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم و با این تیم تا فینال لیگ برتر و نایب قهرمانی پیش رفت. یا درو درغوکاسیان و امیرحسین آذری در شیمیدر که با این تیم قهرمان غرب آسیا شدند و در لیگ هم عملکرد خوبی در کنار با تجربه‌های این تیم داشتند.

وحید دلیرزهان هرچند زیاد مصدوم شد، اما با توجه به تجربه‌ای که در تیم بزرگسالان داشته می‌تواند به همراه محمد ترابی کمک حال تیم کوهیان در تایوان باشد و برادر او احسان دلیرزهان نیز یکی از نفرات اصلی و تاثیرگذار آویژه صنعت مشهد بود و حالا می‌تواند در تیم ملی هم خودش را نشان دهد.

در لیگ دسته اول نیز امیرحسین رضایی‌فر یکی از ستاره‌ها بود و توانست روند رو به رشد خود را ادامه داد. 

کوهیان: نفرات دعوت شده عملکرد خوبی در باشگاه‌شان داشتند

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم ملی آبی در مورد شرایط این تیم می‌گوید: حدود دو ماه و پس از پایان لیگ کار خود را آغاز کردیم و در این مدت چند اردو را هم پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در مرحله آخر هستیم.

وی ادامه داد: 15 نفر الان در اردو هستند و تا هفته آینده که تیم اعزام می‌شود، این تعداد به 12 نفر خواهد رسید.

کوهیان در مورد انتخاب بازیکنان گفت: بچه هایی که دعوت کردیم زحمت زیادی را در لیگ کشیدند و خوب بازی کردند. ما هم با دعوت آنها به تیم ملی خواستیم دوباره آنها را محک بزنیم.

سرمربی تیم ملی آبی با اشاره به مسابقات ویلیام جونز عنوان کرد: 9 تیم دانشگاه کانادا، ایران، ژاپن، اردن، کره، نماینده فیلیپین، تونس، تایوان A و تایوان B در این تورنمنت حضور دارند و مسابقات از جمعه هفته آینده آغاز می‌شود. هنوز اینکه بازی ها به چه شکل برگزار می‌شود، اعلام نشده است. سعی می‌کنیم با نفراتی که انتخاب خواهند شد، بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار