سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: هدف ما خوشحال کردن مردم گرگان بود و همین که آنها از نتیجه تیم راضی هستند برای ما کافی است.

هدف ما خوشحال کردن مردم گرگان بود

به گزارش گلستان۲۴؛حمدیرضا کلاسنگیانی روز شنبه پس از نایب قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار کرد: عملکرد تیم شهرداری گرگان در لیگ امسال بسیار خوب بود اما ای کاش می توانستیم به مقام قهرمانی برسیم. رضایت مردم برای ما از هرچیزی مهم تر است که خوشبختانه توانستیم در این راه موفق باشیم.
وی افزود: یکی از دلایل موفقیت تیم ما دوری از حاشیه و نداشتن نوسان بود. ترکیبی بسیار حرفه ای داشتیم و همه بازیکنان با جان و دل برای تیم کار می کردند. بازیکنان خارجی ما کاملا در خدمت تیم بودند و در هر بازی نیز تاثیرات خود را می گذاشتند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به روند رو به رشد شهرداری گرگان نیز بیان کرد: مردم گرگان شایسته بهترین ها هستند. مردمی که بسکتبال را دوست دارند و آن را می فهمند. بعد از هر برد و باخت کنار ما بودند و ما هیچ وقت آنها را دور از خود ندیدیم.
وی ادامه داد: همین مساله به علاوه پتانسیل بالای بازیکنان باعث شد که از ابتدای فصل خیلی خوب جلو بیاییم و روندی رو به رشد داشته باشیم.
کلاسنگیانی درباره دیدار فینال نیز بیان کرد: نفت آبادان پس از شکست دادن پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی و نشان دادن پتانسیل بالایش توانست با اعتماد به نفسی خوب وارد مرحله فینال شود. ما نیز همین شرایط را داشتیم اما شکست در مسابقه اول کمی کارمان را سخت کرد. با این حال می توانستیم در آبادان یک مسابقه را با برد پشت سر بگذاریم و کار را به مسابقه پنجم بکشانیم که کمی بدشانس بودیم. 
او با اشاره به حمایت های مسوولان از تیم تصریح کرد: حمایت های خوبی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد که ما توانستیم با شرایط خوب در لیگ حضور پیدا کنیم و اکنون که شهرداری گرگان باید در رقابت های بین المللی حاضر شود قطعا کار سخت تری داریم و امیدواریم که مسوولان بازهم از تیم حمایت کنند تا بتوانیم با نتایجی شایسته مردم را خوشحال کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار