فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه سپاه در خدمات‌رسانی به مردم هیچ خط‌کش‌گذاری ندارد، گفت: مردم بدانند فرزندان آنان در سپاه، سپر بلا و تکیه‌گاه همه مردم عزیز و قهرمان ایران است.

در خدمات‌رسانی به مردم خط‌کش‌گذاری نداریم/ قدردانی احزاب از اقدامات سپاه در سیل

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی در نشست با اعضای هیئت‌رئیسه و شورای اجرایی خانه احزاب استان گلستان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌ها و کارهای مهم خانه احزاب بالابردن سعه صدر و تحمل یکدیگر است.

‌فرمانده سپاه نینوای استان مکتبی بودن، انقلابی‌بودن و مردمی‌بودن را سه ویژگی مهم سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه به همراه سایر نیروهای مسلح در سیل اخیر این ویژگی‌ها را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هر فعالیتی از جمله فعالیت سیاسی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که سیاست باید اخلاقی شود نه اینکه عده‌ای اخلاق را سیاسی کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه نوکری به مردم افتخار سپاه است، اظهارداشت: سپاه متعلق به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است چون از مردم، با مردم و برای مردم است.

وی ادامه داد: مردم بدانند فرزندان آنان در سپاه پاسداران، سپر بلا و تکیه‌گاه همه مردم عزیز و قهرمان ایران است.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه سپاه هیچ خط کشی در خدمات‌رسانی خود به مردم ندارد، گفت: البته افراد ضد دین، ضد انقلاب، معاند و ضد ولایت در سپاه جایی ندارند.

در این دیدار بهزادیان، رئیس دوره‌ای خانه احزاب استان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این خانه ارائه کرد. هر یک از نمایندگان فراکسیون‌های اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. همچنین اعضای خانه احزاب استان از اقدامات خالصانه سپاه در سیل اخیر قدردانی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار