به مناسبت هفته تامین اجتماعی اعضای کانون بازنشستگان شهرستان گرگان ویزیت رایگان شدند.

ویزیت رایگان اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، با حضور در کانون بازنشستگان گرگان، اقدام به ویزیت رایگان و مشاوره پزشکی نمود.

در جریان این برنامه علاوه بر ویزیت رایگان و کنترل قند و فشار خون اعضای کانون بازنشستگان گرگان، در خصوص تغذیه برای عموم حاضرین و مشکلات و بیماریهای زنان برای بانوان مشاوره و انتقال اطلاعات لازم صورت پذیرفت.

کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان استان و عضو کانون عالی کشور ضمن حضور در این برنامه، از زحمات ارزنده مجموعه حوزه درمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: حضور تیم درمانی در محل کانون قوت قلب بازنشستگانی است که سالیان متمادی بیمه پرداخت کرده و اکنون دریافت خدمات برای آنها بسیار لذت بخش است.

همچنین طی هفته تامین اجتماعی اکیپ سیار انتقال خون در مدیریت درمان گلستان مستقر و همکاران خون خود را جهت کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن مشارکت در این برنامه و تقدیر از اهتمام همکاران گفت: در حوزه بهداشت و سلامت بطور واقعی، شعار اهداء خون اهداء زندگی را لمس می کنیم و همکاران ما در درمانگاهها و به ویژه بیمارستانها هر روزه با این واقعیت در ارتباطند و ارزش خونهای اهدایی را می دانند.

 

ارسال نظر

  • رضا ف
    0

    سلام شرمنده یکسال پیش ازحساب همسرم کلاهبردای اینترنتی شد مبلغ زیادی سرقت شد خواهشمندم کمک کنید تا زندگی به روال عادی برگرده ممنونم وشرمنده

آخرین اخبار