رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان:

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان گفت: ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی‌نشیند.

ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی‌نشیند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام علی آفتابی در مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم اداره عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان اظهارکرد: امروز دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند و این به خاطر قدرت نظامی نیرو‌های مسلح و همچنین حضور همیشه در صحنه مردم و حمایت از انقلابشان است.

وی با بیان اینکه امام راحل با حمایت مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و به ملت ایران عزت و استقلال داد، افزود: پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، جانشین خلف ایشان با ادامه راه آن مرد الهی، با قدرت و شجاعت مقابل توطئه دشمنان می‌ایستد و با روشنگری‌های خویش، نقشه هایشان را برملا می‌کند.

حجت الاسلام آفتابی اضافه کرد: امام راحل با نهضت اسلامی خود نه تنها ملت ایران بلکه امت اسلام را از تاریکی و جهل و استبداد نجات داد و امروز شاهدیم که ملت‌های مظلوم منطقه با مقاومت خود راه دشمنان و استکبار جهانی را برای چپاول ثروت هایشان سد کرده اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز با زور و تهدید پای میز مذاکره با دشمنان نمی‌نشیند و با همه وجود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع می‌کند، زیرا می‌دانند که اگر در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند، نصرت خداوند همچون ۴۰ سال گذشته بازهم شامل حال آنان می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان همچنین خطاب به پرسنل هنگ مرزی اترک گفت: نیرو‌های مسلح بالاخص نیرو‌های مرزبانی که تحت امر فرماندهی کل قوا، شبانه روز از مرز‌های این سرزمین مقدس پاسداری و به آن افتخار می‌کنند، جایگاه والایی در بین مردم و رهبری دارند.

در این مراسم که فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان هم حضور داشت از زحمات حجت الاسلام محمدعلی نعیمی کیا رئیس قبلی عقیدتی سیاسی این یگان نظامی تقدیر و حجت الاسلام سیدجلال موسوی کوهی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک گلستان معرفی شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار