رئیس سازمان عقیدتی سازمان نیروی انتظامی کشور:

رئیس سازمان عقیدتی سازمان نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مبانی قرآن و تجارب تاریخی ملت ایران سازش با آمریکا را برنمی‌تابد، گفت: اتحاد مسوولان می‌تواند ایران را از تحریم‌ها نجات دهد.

کشور با اتحاد مسوولان از تحریم عبور می‌کند/ ایران قادر است منافع آمریکا را در تمان دنیا موشک باران کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان شهرستان گرگان اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار همه توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی به کار بردند و به جایی نرسیدند اکنون با تحریم و تهدید می‌خواهند این ملت را از پای درآورند اما اتحاد مسوولان می‌تواند ایران را از تحریم‌ها نجات دهد.

وی اجتماع امروز را یادآور سه حادثه بزرگ و تاریخی ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران برای گرامیداشت این سه رخداد در سراسر کشور به صحنه آمد این رویدادها مرتبط با جنایات شیطان بزرگ است.

رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی کشور با طرح این سوال که چرا آمریکا بعد از برجام اصرار دارد موشک‌های جمهوری اسلامی جزو مذاکره باشد، گفت: امروز جمهوری اسلامی با تلاش دانشمندان پارسا حتی در قدرت سخت به مرحله‌ای رسیده که اگر آمریکایی‌ها اشتباه کنند و یا حمله نظامی کنند جمهوری اسلامی قادر است در تمام دنیا منافع آمریکا را موشک‌باران کند و موشک‌های دوربرد تا 2 هزار کیلومتر نقطه‌زن طراحی کرده است.

ادیانی با تاکید بر اینکه قدرت سخت آمریکا مورد تهدید و فروپاشی شده است این مهم را به واسطه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی دانست

وی با بیان اینکه آخرین حربه دشمن تحریم‌های اقتصادی است، ابراز کرد: تحریم‌های اقتصادی چیز جدیدی نیست دشمن همیشه از طریق تحریم‌ها تلاش داشته تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشاند امام فرمود اگر ما را تهدید نظامی کنید ما فرزند عاشورا هستیم و اگر ما را تحریم اقتصادی کنید ما فرزند رمضانیم.

وی با اشاره به حضور باشکوه مسلمانان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ادامه داد: اربعین حسینی، قدرت نرم جمهوری اسلامی و فرزند عاشورا بودن این ملت را نشان داد.

رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی کشور گفت: آمریکا هر دشمنی که می‌توانست علیه جمهوری اسلامی، حاکمیت دین و قرآن انجام داد، منطق آنها زورگویی و قلدری است اما ملت ایران هژمونی غرب را به معنای واقعی به چالش کشیده است.

ادیانی افزود: ملت ایران با استمداد از عنایات الهی می‌تواند تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و گفت: بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان راه برون‌رفت از مشکلات کشور است در بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان نقش‌آفرینی خوبی داشتند و این روز را در تاریخ ملت ایران به نام خودشان ثبت کردند.

رئیس سازمان عقیدتی نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه اصل انقلاب اسلامی برای کوتاه کردن دست اجانب از کشور، دین و اسلام بود، تصریح کرد: نباید از ترس دشمن دست به خودکشی بزنیم باید با استفاده از توان داخلی از تحریم‌ها عبور کنیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار