ملاح با بیان اینکه تمام حجاج گلستانی در سلامت هستند، گفت: حجاج گلستانی از هشتم ذی الحجه زائران به عرفات حرکت می‎کنند و اعمال حج تمتع از ۹ ذی‎الحجه تا ۱۲ ذی‎الحجه ادامه خواهد داشت.

حاجیان گلستانی در سلامت کامل هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد رحیم ملاح»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: زائران استان گلستان در  «مدینه بعد» هستند و ابتدا به «جده »وارد می‎شوند و به سمت «جحفه» حرکت می‎کنند و سپس وارد مدینه مکرمه می‎شوند.

 

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان ادامه داد: تعداد زائرانی که از استان گلستان به حج مشرف شدند 4 هزار نفر هستند که از (۲۴ تا ۲۹ تیر) در قالب 16 پرواز از فرودگاه گرگان به این سفر معنوی مشرف شدند.

 

ملاح افزود: 13 پزشک این تعداد زائر را در این سفر معنوی همراهی می‎کند و در مکه و مدینه 5 هتل به طور کامل در اختیار کارگزاران استان گلستان است.

 

وی بیان کرد: ثبت‎نام و اعزام زائران از آبان ماه ۹۷شروع شده و تمامی برنامه‎ریزی برای اسکان، تغذیه، تدارکات و هماهنگی‎های لازم برای اعزام زائران  به عرفات از قبل انجام شده است.

 

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان تاکید کرد: از هشتم ذی الحجه زائران به عرفات حرکت می‎کنند و اعمال حج تمتع از 9 ذی الحجه تا 12 ذی الحجه ادامه خواهد داشت.

 

ملاح یادآور شد: زائران گلستانی در هتل‎های خود مستقر شدند و همه در سلامت کامل به سر می‎برند و امیدواریم حج خوبی را در سال ۹۸ برای زائران گلستانی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار