با حضور استاندار گلستان از محمد امین خرقانی مدال آور المپیاد زیست شناسی جهانی تقدیر و تجلیل شد.

استاندار گلستان از مدال آور المپیاد زیست شناسی جهانی تجلیل کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، با حضور هادی حق شناس، استاندار گلستان، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از محمد امین خرقانی، دانش آموز مدال آور سی امین المپیاد زیست شناسی جهانی در دفتر استاندار گلستان  تقدیر و تجلیل شد.

  استاندار گلستان در حاشیه این دیدار اظهار کرد: زمینه بروز و پرورش استعدادهای دانش آموزان و جوانان مستعد را برای رونق تولید و پیشرفت استان فراهم  می کنیم.

 وی افزود: طرح های تحقیقاتی و علمی ممکن است دیر بازده باشد اما زمانی که این طرح ها به نتیجه برسد و به بار بنشیند میلیاردها انسان می توانند از آن استفاده کنند از این رو باید به توانایی و ظرفیت جوانان خلاق و مستعد ایرانی باور داشته باشیم و زمینه را برای رشد و بالندگی آنها فراهم آوریم.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار گلستان، از والدین محمد امین خرقانی و مدیر مدرسه این دانش آموز   تقدیر و تشکر به عمل آورد.

یاد آور می شود، محمد امین خرقانی دانش آموخته مرکز تیزهوشان پسران گرگان بوده که موفق به کسب مدال طلای زیست شناسی کشوری و مدال نقره در  سی امین دوره المپیاد زیست شناسی جهانی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار