انتخابات اولین مجمع خیرین گلستان با حواشی روبرو شد که با واکنش روابط عمومی مجمع خیرین کل کشور مبنی بر هک شدن کانال این مجمع روبرو شد.

حاشیه های انتخابات اولین مجمع خیرین گلستان/ مسئول روابط عمومی خیرین از هک کانال خیرین کشوری خبر داد! + مستندات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از راه اترک، عصر روز چهارشنبه با حضور حبیب الله بوربور، رئیس مجمع خیرین کل کشور و جمعی از خیرین استان گلستان، اولین مجمع خیرین استان گلستان با برگزاری انتخابات برگزار گردید.

در این انتخابات،34 نفر از 137 خیرین گلستانی که به عنوان اعضاء هیات موسس این مجمع جمع شده بودند، به عنوان کاندیدای تشکیل هیات امناء معرفی شدند و اعضاء به این 34 نفر رای دادند.

طبق نظر مجمع ابتدا قرار بود 21 نفر به عنوان هیات امناء معرفی شوند ولی به علت استقبال تعداد اعضاء، هیات امناء به 25 نفر افزایش رسید.

و در نهایت، 25 نفر از منتخبین به عنوان هیات امناء معرفی شدند.

اما حاشیه های این انتخابات که چند نفر از شرکت کنندگان به آن اشاره کردند، به گونه ای است که ظاهر انتخابات این مجمع را از شفافیت خارج کرده و که به همین دلیل خبرنگار ما موضوع را از حمزه زاده، روابط عمومی مجمع خیرین کشور جویا شدیم.

حمزه زاده در خصوص سوال اول ما مبنی بر تغییر اسامی انتشار یافته در کانال گفت: کانال هک شده و اسامی با ویرایش صحیح در کانال قرار داده شده است.

مسئول روابط عمومی مجمع خیرین در خصوص رای علیرضا نبی که در تخته ثبت آرا، جزو کمترین آراء به دست آمده است ولی ایشان در نهایت به عنوان بالاترین رای به دست آمده از بین کاندیداها معرفی می شود هم گفت: عکس گرفته شده، آخرین عکس تابلو نیست و برگه‌های آرا در حضور مدیرعامل هلال احمر و رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور شمارش شد .

entekhabat

در تابلوی ثبت آراء از 122 برگ، علیرضا نبی فقط 4 رای گرفته است که اگر آن 14 برگه باقی مانده به علیرضا نبی تک رای هم داده باشند، سبد رای علیرضا نبی به آن اندازه ای پر نخواهد شد که بتواند به عنوان نفر اول انتخابات معرفی شود.(در گوشه سمت راست تخته تعداد رای شمارش شده درج شده است.)

وی ادامه داد: بر اساس این آرا علیرضا نبی ۷۵ رای کسب کردند که بالاترین رای بود، نفر دوم حدود ۵۵ رای داشت.

حمزه زاده در خصوص اسامی که در کانال مجمع انتشار بافته بود و اسمی از علیرضا نبی در آن وجود نداشت و حتی اسامی هم 25 نفر نبود، گفت: کانال ما هک شده بود و هم اکنون اسامی صحیح در کانال قرار داده شده است.

تصویر زیر لیست اسامی است که نامی از دکتر نبی در آن نیامده است و در ضمن تعداد منتخبین هم علی رغم اعلام، 25 نفر نیست و طبق گفته حمزه زاده، روابط عمومی مجمع، این خبر هک شده و در کانال مجمع قرار داده شده است.

1113

تصویر زیر خبری است که بعد از تماس ما و اعلام روابط عمومی مجمع خیرین کشور، تصحیح شد.

111

 

سایت راه اترک منتظر توضیحات تکمیلی مجمع خیرین در خصوص علت فاحش ثبت آراء علیرضا نبی در تابلوی ثبت آراء تا شمارش رای 122 چه بوده است؟

 

ارسال نظر

آخرین اخبار