مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی شهادت نهمین اختر عالم امامت و ولایت حضرت امام محمد تقی(ع) را به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و مردم ولایت مدار استان تسلیت گفت.

پیام مدیرکل بنیاد استان گلستان به مناسبت شهادت امام جواد(ع)

به گزارش گلستان ۲۴؛ سی‌ام ذی‌القعده مصادف است با شهادت فرزند بزرگوار حضرت ثامن‌الحجج، نهمین مقتدای ایمان و رستگاری که با درایت و شجاعتی بی‌نظیر و طرح مسئله‌های علمی جدید و مبارزه روشنگرانه با فرقه‌های ضاله، نقشی بی‌بدیل در صیانت از دین مبین اسلام و حفظ خط فکری تشیع داشت.
به‌درستی باید اذعان کرد که راه رستگاری و ترقی بشر تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت اهل‌بیت می‌تواند بشریت را به‌سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید را به ما نشان دهد.
امید است که در سایه الطاف الهی و با تأسی به آن امام همام، خود را به زیور علم و ایمان بیاراییم و کسب معرفت و دانش را سرلوحه برنامه‌ زندگى خویش در عرصه‌های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.
اینجانب به‌نوبه خود شهادت نهمین امام شیعیان حضرت امام محمد تقی (جوادالائمه) علیه‌السلام را به محضر امام زمان (عج)، ملت شریف استان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت عرض نموده و امیدوارم با بهره‌وری از فرهنگ ناب و هستی‌بخش اهل‌بیت علیهم‌السلام، از برکت لایزال معصومین و ائمه طاهرین متنعم گردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار