خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی:

خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی گفت: به تنهایی حاضر هستم که تریبون را از کرباسچی بگیرم و اجازه ندهم پا روی خون شهداء بگذارد ، به همه مسئولان ، تریبون داران و قلم به دستان می گویم عاق شهدا نشوید و پا روی پرچم سرخ اسلام نگذارید.

مسئولان عاق شهداء نشوند / به تنهایی حاضرم تریبون را از کرباسچی بگیرم و اجازه ندهم پا روی خون شهداء بگذارد

به گزارش گلستان 24، فاطمه شیبانی خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهید شیبانی فرزندیست که از خانواده شهداء ، بسیج و از زیر پرچم ولایت برخواسته است ، ما خانواده شهدا راهش را ادامه خواهیم داد.

فاطمه شیبانی

وی ادامه داد: ما خانواده ای هستیم که قبلا هم شهید عباس شیبانی را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم و هیچ ترسی از دشمن نداریم ، مادر سه فرزند و خواهر شهید هستم و فرزندانم را از همین کوچکی به گونه ای تربیت خواهم کرد که انشا الله پرچم‎دار اسلام آماده شهادت باشند .

خواهر شهید مدافع حرم اذعان داشت: زمانی که پیکر شهید ما را در قبر می‎گذاشتیم به فرزندانمان نشان دادیم تا به شهیدی که در راه اسلام و دفاع از حرم آل البیت(ع) تقدیم کردند افتخار کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام بداند دفاع از اسلام حد و مرز ندارد و هر جا اسلام در خطر بیفتد باید از آن دفاع کرد ، گفت: ما در بین مردم گریه نکردیم و چرا که شهادت شهید شیبانی را جز زیبایی ندیدم و از حضرت زینب می خواهیم کمک کند تا بتوانیم حامی و پشتیبان ولایت باشیم .

شیبانی در ادامه تصریح کرد: به همه خواهر و برادران می‎ گوییم دفاع از حرم و ولایت فقط در سوریه نیست و هر جا دفاع از حریم ولایت شود آنجا امام زمان(ع) خشنود هستند باید از حریم ولایت پاسداری شود .

وی با اشاره به اینکه آل سعود نطفه حرام آمریکا و اسرائیل است ، گفت: تهدید یک خواهر بسیجی را جدی بگیرید، اسرائیل باید از روی زمین محو شود و ما ترسی از داعش که هزاران فیلم از جنایاتش پخش می‎شود نداریم.

خواهر شهید شیبانی افزود: به تنهایی حاضر هستم که تریبون را از کرباسچی بگیرم و اجازه ندهم پا روی خون شهداء بگذارد ، به همه مسئولان ، تریبون دارن و قلم به دستان می گویم عاق شهدا نشوید و پا روی پرچم سرخ اسلام نگذارید.

وی در ادامه تاکیدکرد: ما خانواده شهدای مدافع حرم از داعش ، امریکا و اسرائیل نمی ترسیم چه برسد به نوچه های آنها ، مسولان عاق شهدا نشوند شهدای ما از حریم ولایت دفاع کردند ، حضرت زینب(س) از حریم ولایت دفاع کرد و جان ناقابلی داریم که آن را تقدیم نائب به حقش خواهیم کرد.

این خواهر شهید با انتقاد شدید از حضور کرباسچی در استان گلستان تاکید کرد : کرباسچی بداند هیچ حقی در این کشور ندارد و حق ندارد پا روی خون شهدای مدافع حرم بگذارد.

وی در ادامه اذعان داشت : سوال ما اینجاست که چرا برای حمایت از آقای روحانی کرباسچی به گلستان می‎آید؟ مردم گلستان بصیرت باید داشته باشند و حامی ولایت فقیه و حامی حریم ولایت باشید و حریم ولایت باید پاس داشته شود .

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار