مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: میزبانی یک جشنواره ملی نشان دهنده توانایی بالای جوانان و سازمان های مردم نهاد استان گلستان می باشد.

توانایی بالای جوانان در برگزاری جشنواره ملی ازدواج اقوام

به گزارش گلستان ۲۴؛ اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: معاونت ورزش و جوانان 4 اداره کل دارد که همه آنها به دست جوانان اداره میشود.

وی ضمن بیان اینکه فعال ترین سمن های ازدواج آسان در گلستان هستند تصریح کرد: بستر بسیار خوبی برای بکار گیری ظرفیت های خیرین در هفته ازدواج ایجاد شده است و سمن های استان گلستان فعالیت های بسیار خوبی را در این زمینه داشته اند.

وی اضافه کرد: شورای شهر بایستی از قابلیت ها و ظرفیت های جوانان استفاده نماید و در صورت بکارگیری جوانان در پروژه های بزرگ ملی همانند جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین، مطمئنا شاهد کیفیت بالای این پروژه ها خواهیم بود.

کریمی خاطر نشان کرد: میزبانی یک جشنواره ملی نشان دهنده توانایی بالای جوانان و سازمان های مردم نهاد استان گلستان می باشد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: با آسیب شناسی وضعیت ازدواج جوانان متوجه میشویم که تامین مسکن و جهیزیه و همچنین زمینه سازی اشتغال جوانان از مهترین معضلات پیش روی ازدواج است و امیدواریم با کمک خیرین و هم افزایی بیشتر دستگاه ها شاهد حل این مشکلات باشیم.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار