اسفندیاری گفت: از مجموع ۱۰۶ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان علی‎آباد کتول ۱۶ واحد تعطیل هستند و در حال حاضر فعالیت نمی‎کنند.

تعطیلی ۱۶ واحد صنعتی در علی‎آباد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ابوالفضل اسفندیاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یک ناحیه و یک شهرک صنعتی با مجموع 106 واحد صنعتی در شهرستان علی‎آباد کتول فعال است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت علی‎آباد کتول ادامه داد: 6 واحدی که در دو سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه از گردونه تولید خارج شده بودند را توانستیم در شهرستان به گردونه تولید بازگردانیم.

 

اسفندیاری یادآور شد: از مجموع 106 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان علی‎آباد کتول 16 واحد اعلام کردند که تعطیل هستند و در حال حاضر فعالیت نمی‎کنند و برنامه‎هایی را برای احیاء مجدد این واحدها داریم.

 

وی بیان کرد: اکثر این 16 واحد صنعتی و تولیدی واحدهایی هستند که در سال‎های گذشته ایجاد شدند و به دلیل تحریم‎ها و مشکلات اقتصادی نتوانستند ماشین‎آلات خود را به روز کنند، گرچه به همت دولت‎ از تسهیلات رونق تولید برخوردار هستند ولی شرایط تحریم اجازه نداده که ماشین‎آلات و دستگاه‎های مورد نیاز خود را به روز کنند.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت علی‎آباد کتول خاطرنشان کرد: برخی از واحدها در علی آباد کتول با سه شیفت نیز کار می‎کنند و واحدهایی نیز داریم که به دلایل مختلف داخلی و خارجی با 45 درصد ظرفیت نیز فعال هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار